LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss, krāpšana

Maxima - Slikts serviss, krāpšana

Pirmo reizi saskāros ar tik pretīgu attieksmi, uz manu jautājumu vai šim lietusmetelim nepienākas atlaide (jo veikalā bija izvietota informācija ar 30% atlaidi) , atbildēja, a kāpēc, lai būtu? Vai ir sarkana cenu zīme? Jūs nopietni? Pirku vakar bērna rotaļlietas tam arī bija norādīta 30% atlaide... Un nebija sarkanā cenu zīme un atlaide darbojas. Protams pārdevējai bija vienalga, ar kolēģi apsprieda ka rīt noskaidros, super "paldies", tā līdz šim brīdim nezinu vai atlaide lietusmetelim pienācās vai ne...

01.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Te Liene 01.04.2021

Šī problēma netika vispār risināta, un atvainojos, man kā pircējam nav jāpārzin, kāpēc konkrētai precei ir tāda cenu zīme vai tāda

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 01.04.2021

Labdien!

Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi. Ar kasieri un vecāko kasieri tiks pārrunāts klientu apkalpošanas standarts , lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Šis konkrētais lietusmētelis ir zem “apģērbu” grupas, tādēļ nebija 30% atlaide, kaut gan sistēma uzrādās nosaukums lietusmētelis.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
Maxima Latvija

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes