LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

07.06.2019 pa ceļam no darba uz mājām ar vīru 22,15 iegriezāmies 3X Maximà, Slokas Ielā 115. Vēlējos gaļas vitrīnā iegādāties sālīto krūtiņu. Pie vitrīnas no pircēju puses darbojās 2 darbinieces-viena mainīja cenu zīmes, otra-tīrīja stiklus. Nedaudz uzgaidot, vērsos pie darbinieces, kura tìrija stiklus ar jautājumu-vai man ir iespēja iegādāties gaļu? Darbiniece atbildēja-es tīru stiklus. Teicu, ka esmu pircēja un vēlētos iegādāties preci, uz ko atbilde bija-nu un. Protams, pēc šādas atbildes devāmies ar vìru projām. Mēs arī bijām no darba, arī bijām noguruši, bet uzskatu, ka šādai darbiniecei šī nav īsta vieta, ja neveic savus tiešos pienākumus (tirgo/pārdod preci) . Veikala darba laiks ir līdz 23, tad varbūt veikala vadībai ir jāinformē pircēji, ka pēc 22 pie izsveramās gaļas vitrīnas pircēji netiek apkalpoti. Paldies darbiniecei pie svaigās gaļas vitrīnas, ka pārtrauca mazgāt traukus un pārdeva malto gaļu. Ļoti labi saprotu, ka darbinieku trūkst, jāstrādā garas stundas, bet, ja reiz strādā šādā vietā, kura ir tava brīva izvēle, tad attiecīgi pildi savu darbu ar cieņu pret cilvēkiem. Veikala vadībai šis jautājums jāpārrunā ar gaļas/desu vitrīnas darbinieci.

10.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Tu Turkey901 10.06.2019

Tas ir normāli, ir vienkārši jāpagaida, bieži vien sāk vākt nost ledu no svaigo zivju stenda, kad pienāku, laipni jāuzgaida pāris minūtes aiz cieņas pret pārdevējas darbu un tad var droši iegādāties ieinteresējušo preci!
Jūsu uzbraucieni un negācijas pārdevējai arī nav vajadzīgas, viņa strādā par minimālo algu un pie darba diži neturās, tāpēc var Jums iezvelt ar kādu pamatīgāku foreli, jau aiznākamajā dienā strādās citā darba vietā un neko nenožēlos!

11.06.2019

Pàrdevèjai netika izteikti nekàdi uzbraucieni un tika arì gaidits,vienkàrši nesaprotama bija viñas negatīvà attieksme.Pirms rakstiet komentàru ,varbùt nepieciešams iedziļinàties un izprast teksta domu.Jauku dienu!

Kartēja caca "jažepokupateļ"! Strādā par ieredņi ar "kafijas pauzam", nabadzite parpulējas kukuļu ņemšana...

Bi biznesaklients 18.07.2019

Tīrīt stendu arī ir viņas tiešais pienākums. Viņas amata aprakstā nav rakstīts, ka tikko kā pircējs pienāk, viņai jāmet nost viss un jāskrien apkalpot. Jāpagaida.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes