Maxima - Slikts serviss
Sākumā domāju, ka šī būs vienreizēja neveiksmīga pieredze, bet, kā izskatās, šis veikals vienkārši tā strādā. Vadībai tiešām derētu nopietni aizdomāties, kāda ir klientu reālā pieredze, īpašu pīķa stundās ap plkst. 17:00-18:00. Vai jums tiešām šķiet normāli, ka no visām parastajām kasēm darbojas tikai viena, kamēr rindas stiepjas garumā?
Kad nonācu līdz pašapkalpošanas kasei, viena no precēm neļāva pabeigt pirkumu - bija jāsagaida darbinieks. Labi, sagaidīju. Darbiniece paziņoja, ka ar šo preci jādodas uz parasto kasi, jo tur jāvada kaut kas iekšā. Protams, tur atkal rinda - jo darbojas tikai viena kase. Gaidīju rindā kādas 10 minūtes. Un tad pie kases parādās darbiniece kopā ar apsargu, izņem banknotes no kasiera atvilktnes un sāk skaitīt naudu. Ideāls brīdis, lai to darītu, vai ne?
Kad beidzot pienāk mana kārta, izrādās - ar šo preci jādodas uz informācijas centru. Lieliski. Tur, protams, rinda vēl garāka. Noliku preci un devos prom. Un šī nebija nekāda ekskluzīva prece - to esmu pirkusi šeit daudzas reizes. Bet acīmredzot, lai to iegādātos, tagad klientam jālec cauri administratīviem riņķiem kā cirka sunim un jātērē savs laiks.
Šī pieredze tikai apstiprināja, ka veikalam steidzami nepieciešams jauns vietējais menedžeris, kurš spētu ieviest kārtību. Groziņi pie ieejas regulāri nav atrodami - tie jāmeklē kaut kur pie kasēm. Preces stāv nepareizās vietās, atlaides norādītas vienām, bet plauktā izliktas pavisam citas. Noskenējot - cena, protams, divreiz lielāka. Bezlaktozes piens bieži vispār nav pieejams. Daudzām precēm trūkst cenu zīmju.
Kopumā - slikta organizācija, zema kvalitāte un pilnīga vienaldzība pret klientu laiku.
Preču cenas kā premium veikalā, bet serviss - kā trešās šķiras noliktavā.
Pievienot komentāru