Maxima - Slikts serviss
Jau vairākas dienas nedarbojas pašapkalpošanās kases samaksai ar skaidru naudu, bet pa visu veikalu skan reklāma, kas aicina tajās norēķināties. Kases ar pārdevēju arī tikai viena darbojas. Rindas garas, vai tā nav ņirgāšanās? Vai nevajadzētu atkāpties vadītājai?
Komentāri (5)
Adresi nav lēmts publīcēt?
maņjak, na rote beruška
Pašapkalpošanās kases samēž pircēji, metot iekšā monētas kopā ar savu kabatu saturu , ar skrūvēm, naglām, visādu drazu. Tāpēc jāatkāpjas vadītājai? Ja viņa atkāpsies, tad pircēji iekšā metīs tikai tīras monētas? Aparāta remonts (ja ir bojāts naudas savākšanas mehānisms), ilgst ne stundu vai dienu, bet nedēļas. To neveic uz vietas veikalā, to ved uz servisu.
Vai esiet novērojuši rindas no stradātgribošajiem maximā? Kur uz sitiena raut to kasieri, kas gribētu pieteikties darbā uz 2 nedēļām(aparāta remonta aptuvenais laiks)?
Pietiek attaisnot haosu, ko rada tirdzniecības tīkli!
Cilvēki ir mehānisma zobrati. Kamēr būs zobrati, mehānisms darbosies. Katrs veikala darbinieks atbalsta šo režīmu!
Nākot uz veikalu ar godīgi nopelnītu naudu, es gribu, lai mani apčubina no galvas līdz kājām.
Lai apkalpo, sasveicinās, pateicas par pirkumu.
Kāpēc man pašam jāskanē preces, a?
Pašapkalpoties es varu arī mājās pie datora, skatoties video, hahaha.
Veikalā — lutiniet ķēniņu!