www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Jau vairākas dienas nedarbojas pašapkalpošanās kases samaksai ar skaidru naudu, bet pa visu veikalu skan reklāma, kas aicina tajās norēķināties. Kases ar pārdevēju arī tikai viena darbojas. Rindas garas, vai tā nav ņirgāšanās? Vai nevajadzētu atkāpties vadītājai?

5 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (5)

Hardstyle Baby 5 st atpakaļ

Adresi nav lēmts publīcēt?

M miša.petuhalius 4 st atpakaļ

maņjak, na rote beruška

S sannas 2 st atpakaļ

Pašapkalpošanās kases samēž pircēji, metot iekšā monētas kopā ar savu kabatu saturu , ar skrūvēm, naglām, visādu drazu. Tāpēc jāatkāpjas vadītājai? Ja viņa atkāpsies, tad pircēji iekšā metīs tikai tīras monētas? Aparāta remonts (ja ir bojāts naudas savākšanas mehānisms), ilgst ne stundu vai dienu, bet nedēļas. To neveic uz vietas veikalā, to ved uz servisu.
Vai esiet novērojuši rindas no stradātgribošajiem maximā? Kur uz sitiena raut to kasieri, kas gribētu pieteikties darbā uz 2 nedēļām(aparāta remonta aptuvenais laiks)?

Hardstyle Baby 2 st atpakaļ

Pietiek attaisnot haosu, ko rada tirdzniecības tīkli!
Cilvēki ir mehānisma zobrati. Kamēr būs zobrati, mehānisms darbosies. Katrs veikala darbinieks atbalsta šo režīmu!

Hardstyle Baby 1 st atpakaļ

Nākot uz veikalu ar godīgi nopelnītu naudu, es gribu, lai mani apčubina no galvas līdz kājām.
Lai apkalpo, sasveicinās, pateicas par pirkumu.
Kāpēc man pašam jāskanē preces, a?
Pašapkalpoties es varu arī mājās pie datora, skatoties video, hahaha.
Veikalā — lutiniet ķēniņu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes