www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Pārdevēji tirdzniecības zālē traucē klientiem pārvietoties pa zāli, apskatīt un piekļūt vēlamajai precei, nosprostojot gaiteņus preču izlikšanas un kārtošanas laikā.
Strādā tikai pašapkalpošanās kases. Pie parastās kases neviena nebija, tā palika slēgta arī tad, kad klienti bija sastājušies garā Rindā. Tikai vienā no trīs pašapkalpošanās kasēm bija iespēja maksāt ar skaidro naudu. Pārējie pārdevēji un apsargs izrādīja vienaldzību pret šo situāciju.
Nākot uz veikalu, vairums cilvēku vēlas būt apkalpots, nerunājot par senioriem, kuriem mēdz būt grūti apgūt aparātu lietošanu.

28.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 29.07.2021

Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā un kurā datumā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
Maxima Latvija

Komentāri (9)

S sannas 28.07.2021

Pircēji traucē izvietot preces, bieži vien bāž savus degunus konteineros, čamda, cilā produktus, vienkārši izklaidējas veikalā . Tajā pašā laikā darbinieks nedrīkst neko aizrādīt, jo pircējs veikalā ir "dievs". Citi veikalu tīkli jau sen izmanto opciju uz preču izlikšanas laiku slēgt- norobežot attiecīgo teritoriju- nodaļu. Ļoti žēl, ka Maxima pircēju priekšā gatavi krist uz deguna un rāpot uz vēdera. Padomājiet par saviem darbiniekiem, viņi ir nolikti uz ceļiem, viņiem nav nekādu tiesību, viņiem ir tikai pienākums smaidīt un atvainoties pircējiem, kas tiešā vārda nozīmē atļaujas spļaut sejā. Padomājiet lūdzu par saviem darbiniekiem! Par tādu algu strādājot neviens nav pelnījis, ka viņš vēl tiek pazemots.

R Rīgas iedzīvotājs 28.07.2021

Man ir pieredze apkalpošanas jomā, un tā ir absolūti normāla prakse: klients ir pirmajā vietā. Sasveicināties, pasmaidīt un sniegt palīdzību klientam tas ir pārdevēja-konsultanta darbs. Par kādu pazemošanu jūs runājat? Jārespektē tas, ka cilvēkiem var būt ierobežots laiks. Darbinieks var turpināt uzdevumu arī 2 minūtes vēlāk.

Vispār tas bija pieminēts pie reizes. Sūdzības iemesls bija situācija ar kasēm.

E Expertino 28.07.2021

Cik ir jābūt, lai teiktu, ka jums traucē apskatīt un piekļūt precei, kad tiek izlikta prece? Nē nopietni tieši cik garīgi jābūt ne attīstītām, lai par to sūdzētos? Tas nav Levits, kas sūdzas? Ja darbinieks liek preci plauktā, tad es nevaru paņemt preci 😄 Vienkārši stūlbi cilvēki, un jā pārdevējs izkārto preci tāpēc nav pie kases? Nu nopietni cilvēki jūs neesat dievi kuriem visi katru sekundi kalpos tak nolaižaties uz zemes, Ja darbinieks būtu pie kases, un tur nebūtu ielikta tā prece, tad būtu sūdzība, ka stāv cenu zīme bez preces, Reāli šie cilvēki, kas paši peļņa 5 kapeikas, bet grib būt par īstiem lordiem. Iepērkoties lētākajām bodītē nu jā

Good Intentions 28.07.2021

Nekad nav labi.. Preces trūkst.. Tad traucē, kad preces liek.. Forši ir redzēt medaļai tikai vienu pusi.. Darbinieki noteikti stāv un gaida klientus, lai traucētu pārvietoties.

J JimiiHach 28.07.2021

Tagad lielakajai daļai Maxima kadu laiku strada TIKAI pašapkalpošanas kases,lai piespiedkarta pieradinat cilvekus pie tam.Jo kad atvertas parastas kases,pašapkalposanas kases stav tukšas,tur iet mazakums...lidz ar to nav jegas maksat konsultanatam.nav izdevigi.bet ir izdevigi maksat Vienam konsultantam nevis trim kasieriem,lidz ar to nekas nemainisies.ta man skaidroja pazina,kas strada maxima.es zvaniju pa bezmaksas numuru,sudzejos par situaciju ka kases nestrada,man atbildeja-gruti pierast pie jaunam lietam bet tur ir konsultants,vins vienmer palidzes.noveleja patikamo iepirksanos un atvainojas par sagadat.neertibam...kas par sviestu

S Saulite777akmens 29.07.2021

Es zinu tikai vienu. Pircējs nav vainīgs pie Jūsu mazajām algām, vai arī to kādi ir Jūsu pienākumi ,vai ,ka jākrīt uz ceļiem klientiem kā pieminēja lietotājs "sannas". Jums vienmēr ir izvēle ,strādāt vai nestrādāt šādos darbos. Nesaprašanās un nepatika ir jārunā ar darba devēju ,jo klients tur neko nevar mainīt. Klientam ir priekšrocības ,jo viņš izvēlas nākt jūsu veikalā un tur tērēt savu naudu,lai uzņēmums plauktu. Un domāju,ka tam piekristu darba devējs. Klients vēlas mierīgi iepirkties ,nevis ,lai saņemtu atrunas . Jebkurā darbā ir spriedze un atbildība kas ir jāiztur. Un zinu darbus kur ir daudz nežēlīgāki darba apstākļi,kur ir jādara sievietēm smagi vīrieša darbi un nevienam nerūp drošības pasākumi ne veselība. Esiet pateicīgi par to ,ka ir darbs. Vienmēr var būt sliktāk. Bet klients nav pelnījis šādu attieksmi. Ja nav laba diena, mājās to nevarat izgāst, uz priekšnieku nevar ,bet uz klientiem var. Būsim draudzīgi. Mans ierosinājums ir vienkāršs. Klientam jākomunicē ar darbinieku. Darbiniekam ar priekšniecību.

R RXX 29.07.2021

Klients patiesībā IR to pelnījis, jo ar savu sirdi, dvēseli un macinu atbalsta vienu no modernās verdzības formām.

S Saulite777akmens 29.07.2021

Cilvēkam vajag pārtiku ,lai izdzīvotu.
Uzņēmumam vajag naudu ,lai pārtiku piegādātu un attīstītu uzņēmumu
Klients nav vainīgs ne pie kā. Drīzāk jau priekšnieks vai situācija valstī.

G guskovalalja 29.07.2021

Klients velas brivi parvietoties pa veikalu,bet vinam trauce konteineri ar precem,kurus darbiniekam jaizliek.Uznemums izdomaja ka darbiniekiem jastaiga ar tiem konteineriem,nedomajot par to-kas iespejams LIELA veikala,ar lielu platibu,nav iespejams mazaka veikala.Vini izdomaja-darbinieki lai dara...Precei jabut izliktai isa laika,ka ari visu laiku japapildina.tatad tie konteineri gandriz mužigi staves zale,ar ratiem stradat nedrikst.Stradaju maxima kadreiz,bet uzteicu darbu jo apnika pirceju kliegsana ka trauceju viniem,kad braucu ar to konteineri vai krameju...un vel sutija nolikatavā skatities vai ir tur prece kas beidzas plaukta...visas sudzibas par darba organizesanu ko tie izdomaja(uznemums) netika nemtas vera,nepatik-ejiet prom,ko protams ari izdariju.agrak bija savadaks,kad vareja stradat ar ratiem...es jau nerunaju par to ka tos konteinerus saliek NOLIKATAVĀ kautkadi invalidi visdrīzāk,jo viena konteinera saliktas preces no vairakam nodalam,pie tam salikts ta ka kad to megini atvert viss gažas ara.Uznemumu neuztrauc klientu velme tikt apkalpotiem pie parastas kases,ja vini ieviesa pašapklpoşanas kases-tam ir jastrada.bet ja ir izvele klienti iet uz parasto kasi,lidz ar to izdomats diena dazas stundas parastas kases turet ciet,lai tiek izmantoti pašapk.kases...sanak ka UZNEMUMU neuztrauc ne klienta prasibas,ne darbinieku iespejas un prasibas...tapec lidz muza galam klienti stridesies ar veikala darbiniekiem,bet nekas nemainisies.atcerieties-zivs pūst no galvas...kamer augšā nesaks nemt vera to ko viniem saka tie kas saskaras ar pakalpojumu sanemsanu/sniegšanu,jo vairak bus neapmierinato no abam pusem...bet liekas ka šie saks kusteties tikai kad saks zaudet peļnu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes