www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Šodien iepirkos maximā, pašapkalpošanās kasēs. Kad nonācu līdz precēm, kuras jāmeklē katalogā izrādījās ka lielāko daļu preču kas man bija paņemtas nav katalogā, un dažas no tam precēm agrāk bija kataloga to es atceros, jo pārsvarā iepērkos tieši pašapkalpošanās kasēs. Nācās gaidīt kamēr konsultants tas preces man ievadīs manuāli, uz manu jautājumu kāpēc preču nav, atteica ka tas ir maximas ofisa ziņā, papildināt katalogu, kad apjautajos tad kāpēc nekas netiek papildināts un kāpēc viņas neziņo par to vadībai saņēmu atbildi ka par to tiek ziņots katru dienu bet tas nevienu neuztrauc, ka visdrīzāk jāsūdzas pašiem pircējiem. Maxima, kas notiek, kāpēc man pircējam jātērē laiku sūdzībai, ja jūs jau zināt par problēmu bet negribat risināt?

18.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 19.11.2020

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūdzam noprecizēt veikala adresi un atsūtīt kases pirkuma čeku uz [email protected] .
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.

Ar cieņu,
MAXIMA Latvija SIA

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes