www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Dobeles Maximā, Baznīcas Ielā 14, pašapkalpošanās kasēs, pārdevēja nav atsaucīga! Ar maz zināšanām par sortimentu kas atrodas veikalā.
Uz jautājumiem par preci, nezin, ko teikt!
Kad ar lūgumu, es kā pircējs, lūdzu aiziet pie kases paskaitīties, vai tāda prece tur ir vai nav, tad tik piecēlās un aizgāja, kopā ar otru pārdevēju kas sēdēja kasē, smējās! Un teica man kā, pircējai atnāc un tad pārārdi!

21.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 24.08.2020

Labdien!

Atvainojamies par sagādatajām neērtībām. Lai varētu noskaidrot lietas apstākļus, vai Jūs, lūdzu varētu situācijas izklāstu atsūtīt uz [email protected].

Ar cieņu,
Maxima Latvija

Komentāri (8)

Klients45566 21.08.2020

Tew pašai jāiet skatīties ir prece vai nav. kas tu esi karaliene
Varbūt tavā vietā pagatavot nokāp no savās sūdu čupas.
Es pārdevēju vietā tevi pasūtītu trīs mājās tālāk

P pircejs15 22.08.2020

Kapec vinai kaut kur jaiet un kko skatities?kase vai pašapkalposanas kase viniem jastrada ar kases aparatu...viniem nav jazin kkadu veikala asortimentu tas nav vinu darbs.katra nodala strada konkrets cilveks.paradit ka stradat ar pasapkolpasanas kasem-ja,tad ir vinas pienakums.skriet kaut kur un meklet kkadu jums velamo preci-nav.tas nav kkada bode kur viena pardeveja vai divas,kuras strada gan kase gan ka apkopeja gan pasuta un izliek preces

"pašapkalpošanās kasēs, pārdevēja nav atsaucīga" - pieļauju, ka tev "kā pircējs", nav nedz pārāk daudz smadzeņu, zināšanu par lielveikaliem, jo kasēs strādā kasieres, kuru pienākums ir saņemt apmaksu par iegādāto preci.
"kopā ar otru pārdevēju kas sēdēja kasē, smējās" - es arī labprāt pasmietos par tādu bezsmadzeņu būtni.
"Ar maz zināšanām par sortimentu kas atrodas veikalā" - interesanti, kā KASIERE, strādājot kasē varētu pārzināt visu veikala sortimentu? Ja tu pat vazājoties pa veikalu nespēj atrast vajadzīgo preci un jautā kasierēm (turklāt saucot viņas par pārdevējām), tad ir sprotams, ka tavs saprāts ir mušas līmenī.

Paradeez 22.08.2020

Es jums piekrītu, BET, kasierim jāzin un jāatšķir augļi (ābolu šķirnes, apelsīni, mandarīni utt), dārzeņi, cepumi un konfektes, tā kā tiem nav svītru kods. tagad protams ir vieglāk, jo ir bildītes, bet vairākums kasieru jau zin kodus no galvas. Tapēc kasieri tur arī sēž, lai cilvēki, tīšām vai netīšām, nesit dārgu pa lēto.

Paradeez 23.08.2020

Es jums piekrītu, BET, kasierim jāzin un jāatšķir augļi (ābolu šķirnes, apelsīni, mandarīni utt), dārzeņi, cepumi un konfektes, tā kā tiem nav svītru kods. tagad protams ir vieglāk, jo ir bildītes, bet vairākums kasieru jau zin kodus no galvas. Tapēc kasieri tur arī sēž, lai cilvēki, tīšām vai netīšām, nesit dārgu pa lēto.

Klients45566 27.08.2020

Tu kad ņem preci skaties ko ņem

"es kā pircējs, lūdzu aiziet pie kases paskaitīties, vai tāda prece tur ir vai nav" - diez vai pie kases kādā Maximā tirgo nefasēto preci.

Vagons Komā 24.08.2020

Pa dienu kasierem jau no klientiem gribas vemt, it seviski ja strada 16h 4 dienas pec kartas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes