Maxima - Serviss

Š. G. 19 novembrī gāju uz maximas depozīta punktu nodot taru. Pie punkta gaidīja vīrietis un taras punkts nestrādāja, jo bija jāiztukšo. Pajautāju vīrietim, kurš jau gaidīja vai ir informējis veikala personālu, jā, desmit minūtes atpakaļ. Gaidīju es 10 minūtes un neviens nenāk. Piezvanīju uz maximas tel. Nr.80002020. Sieviete, kura pieņēma zvanu solija ka zvanīs uz veikalu. Pēc 10 minūtēm es vēlreiz zvanīju, sieviete sāka man teikt pārmetošā tonī ka darbinieki ir aizņemti, lai gaidu. Pēc 10 minūtēm cita kliente vēlreiz veikalā informēja darbiniekus ka depozīta aparāts ir jāiztukšo, atbilde ka darbinieki ir aizņemti, kā atbrīvosies iztukšos. Kopumā es stāvēju un gaidīju 40 minūtes, lai varētu nodot taru.
Maximas vadība, jūs uzskatāt ka tas ir normāli. Kāpēc man jāstāv un jāsalst pie depozīta punkta, it sevišķi ka iegūto naudu es tā pat atstāšu maximas veikalā. Serviss ļoti slikts.

20.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 21.11.2022

Labdien!
Liels paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Šobrīd taromāta konteineri piepildās ļoti ātri un veikala darbinieki pēc iespējās ātrākā laikā cenšas tos iztukšot, lai taromāts būtu atkal darba kārtība. Diemžēl konteineru iztukšošana, pudeļu šķirošana, taromāta grīdas uzkopšana prasa laiku, tāpēc ir reizes, kad klientiem lūdzam uzgaidīt vai nodot taru netālu esošajos taromātos.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

I

Komentāri (5)

S sannas 20.11.2022

Tieši tā, darbinieki ir aizņemti, JO- nav tāda atsevišķa darbinieka, kas tukšo taromātu . To dara parastie mirstīgie zāles darbinieki, vai kasieri. Loģiski, ja pie kases ir rinda, kasieris nevarēs piecelties uz aiziet savākt smirdīgas pudeles. Ja kasieris skrietu uz taromātu, būtu sūdzība, ka nestrādā kase.
MAXIMA vadība! Attopieties jūs tur-ofisos sēdošie! Nu nevar viens cilvēks atrasties divos posteņos vienlaicīgi! Pamēģiniet vienu vienīgu dienu paši iejusties savu darbinieku ādā, kad tevi lamā tikai par to vien, ka Tu nespēj laikā visu izdarīt, jo Tu esi VIENS PATS VAIRĀKOS AMATOS!

G Gulbenietis 20.11.2022

Ir tik daudz veikalu un taromātu. Maximā arī mazpilsētās šī ir liela problēma. Nu, tad ej uz lidl, citro, mego utt.. Atradies maximas saimnieks, taras nodevējs un pavēlētājs. Vajadzēja jau pirmajā reizē zvanu centra tjotjai tevi nolamāt, lai muļķīgu jautājumu sakarā nezvani.

Good Intentions 20.11.2022

Kā jau minēja, ka nav atsevišķa darbinieka, bet tiek uzkrauts pa virsu parastiem darbiniekiem bez jebkādas piemaksas, kuri jau tā dara visu, ko būtība vajadzētu darīt citam darbiniekam - respektīvi tiek ekspluatēti. Te drīzāk sūdzība veikala vadībai vai depozītu firmai, ka nevar nodrošīnāt darbinieku, kas to kontrole.

D Dusmīgais Ainārs 20.11.2022

Kāpēc vienmēr vainīgs veikals ? Domājat viņiem to vajag ? Jūs pieprasat piecu zvaigžņu servisus par pakalpojumu no kura veikals neko nepelna, un gribat lai viņi nodrošina darbiniekus un uzraudzību par katru nodoto pudeli . Nedomāju ka jūs priecātos ja vajadzētu braukt uz šķirošanas punktu kaut kur Rīgas nomalē lai atgūtu savus 0.10 centus . Veikals jau tā - iespēju robežās nodrošina iespēju JUMS ērtāk veikt šo nejēdzīgo apmaiņu , bet tik un tā nav labi .

G Gulbenietis 21.11.2022

Krasavčiks

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes