Maxima - Serviss

Biju iepirkties akropoles Maxima, ap plkst 17: 00, nebija iespējas samalt akcijas gaļu, bija uzlikta a4 formāta zīme, ka netiek piedāvāts šis pakalpojums. Man ir jautājums, kāpēc es, ka patstāvīgs klients nevaru samalt akcijas gaļu? Kāds tam ir iemesls?

09.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 09.09.2022

Labdien!
Paldies par Jūsu jautājumu.
Svaigās gaļas sveramajiem produktiem (izņemot putnu gaļu), kam ir standarta pārdošanas cena, piedāvājam papildus bezmaksas pakalpojumu- gaļas malšanu, līdz 5kg. Šis piedāvājums neattiecas, ja pērkat akcijas preci.
Produkts tiek nosvērts pirms malšanas!
Novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Komentāri (4)

Arkukušjans 09.09.2022

Tāpēc, ka akcijas gaļu nemaļ un basta, rindas veidosies kamēr mals.Otra, tāda kā Jūs, arī pastāvīgs klients, bļaus kapēc viņam jāstāv rindā, kamēr kādam maļ lēto gaļu...
P.S. pastāvīgs klients (lojāls klients), bez T.

I IRKOTEIKT1 09.09.2022

Nu ja jau esi PATSTĀVĪGS klients, tad jau pašam samalt nebūs problēma

S Spuris 09.09.2022

Visticamāk,ka nemaļ akcijā izlikto gaļu,jo tai realizācijas termiņš tuvojas beigām vai jau ir pēdējā diena ,lai tā nemaltos iekārtā,kurā liks arī svaigo gaļu...

S sannas 09.09.2022

Muļķiem muļķu problēmas. Kas tā par modi veikalā malt gaļu. Antisanitārijas augstākā pakāpe. Fui. Kā var ēst, ka Tu pats neredzi kāda tīrība tajā gaļas mašīnā valda un cik ilgi tur ir stāvējis iekšā pēdējais speķa gabals.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes