LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Rupja, nelaipna apkalpošana, slikts serviss

Maxima - Rupja, nelaipna apkalpošana, slikts serviss

16.01.2021 ap plkst 7: 30 norēķinoties kasē kasierei nelaipna attieksme, lūdzot iegādāties e-talonu nevēlas pārdot, jo esot jāpieceļas un jāiet uz blakus kasi pēc e-talona. Uz atkārtotu pieprasījumu pārdot e-talonu kasiere negribīgi aiziet un izsniedz e-talonu un termināla čeku. Iekāpjot trolejbusā un skanējot pārdoto e-talonu tas ir neaktīvs. Pēc kā apskatot precīzāk termināla kvīti uz tā redzams ka ir notikusi ielādēs kļūda un brauciens nav ielādēts, kaut gan kasē par šo braucienu nauda tika samaksāta.

17.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Renars5 17.01.2021

Kases čeks un termināla kvīts ir saglabājušies

Papildināts Renars5 17.01.2021

Sajaucu datumu, nevis 16.01.2021, bet 17.01.2021 notika šī stuācija

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 18.01.2021

Labdien!

Lūdzu atsūtiet uz [email protected] precīzu informāciju par veikalu, pirkuma datumu un arī kases čeka kopiju, lai varam atrisināt šo situāciju.

Ar cieņu
Maxima Latvija SIA

R

Komentāri (1)

R Renars Glazers 17.01.2021
Pateicība

Vēlos izteikt pateicību visām Maxima veikala Balvos pārdevējām! Apkalpošana šeit vienmēr ir ļoti jauka, laipna un profesionāla. Tiešām ir prieks šeit atgriezties.
Paldies arī visam pārējam maximas Balvos personālam! Veikals ir vienmēr tīrs, sakopts un mājīgs. Preces izvietotas pārskatāmi, pārdomāti un ir viegli aizsniedzamas un nopērkamas.
Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes