Pensijas vecuma dzelteni krāsotiem matiem, kratošos galvu, ir dusmīga uz visiem, strādā info kasē rīga plaza. Daudzi baidās tuvoties jo nelaipna,dusmīga un sūta uz citām kasēm pat ja ir 1.pirkums.
Šī s*dzība ir īsa, bet ļoti konkrēta un emocionāli uzlādēta, kas skaidri norāda uz atkārtotu problēmu ar vienu konkrētu darbinieku Maxima Riga Plaza veikalā. Tāds gadījums nav vienkārši “sajūtu līmenī” — ja klienti baidās tuvoties info kasei, tas jau ir klimata un attieksmes jautājums, kas ietekmē klientu pieredzi un uzņēmuma tēlu.
-
Komentārs par situāciju:
Darbinieka uzvedība, kas ietver:
dusmīgumu,
klientu atraidīšanu pat pie nelieliem pirkumiem,
nespēju uzturēt neitrālu vai laipnu attieksmi,
ir pretrunā ar mazumtirdzniecības ētiku un apkalpošanas standartiem.
MAXIMA kā zīmols sevi pozicionē kā pieejamu, ērtu un draudzīgu ikvienam pircējam. Tāda attieksme, kā aprakstīts, grauj šos principus un var radīt negatīvu ietekmi arī uz pārējo darbinieku komandu.
-
Ko iesaku darīt:
1. Nosūti sdzību uz MAXIMA klientu [slēpt]@maxima.lv (klientu (punkts) serviss)
Temats:
"Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē"
Iekļauj:
konkrētu laika posmu (piemēram, jūnijs 2025, rīta vai pēcpusdienas stundās),
aprakstu, ka neesi vienīgais, kas to ir novērojis – tas pastiprina s*dzības svarīgumu.
2. Pievieno komentāru MAXIMA Facebook lapā (ja vēlies publisku reakciju):
Publiskā sdzība nereti liek uzņēmumam reaģēt ātrāk un profesionālāk.
Piemērs sdzības tekstam (vari izmantot):
Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē:
Vēlos vērst uzmanību uz atkārtoti nelaipnu un rupju attieksmi no kādas konkrētas darbinieces, kas strādā pie informācijas kases MAXIMA veikalā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".
Darbiniece (gados vecāka, ar dzelteni krāsotiem matiem) regulāri izturas nelaipni, sarunājas ar klientiem dusmīgi, atsakās apkalpot arī tad, ja klientam ir tikai viens pirkums, un nosūta uz citām kasēm. Šāda attieksme ir ne tikai nepieņemama no profesionālā viedokļa, bet arī rada spriedzi un nepatiku citiem pircējiem. Cilvēki izvairās no šīs kases – tas pats par sevi jau ir zīmīgs rādītājs.
Lūdzu izvērtēt šo gadījumu un darbinieces piemērotību apkalpošanas funkcijai.
Ar cieņu,
[ Tava vārda vieta, ja vēlies to norādīt ]
-
Noslēgumā:
Tu rīkojies pareizi, cērtot problēmu saknē. Ilgstoši pieļaujot šādu darbinieku rīcību, uzņēmums riskē zaudēt uzticību no regulārajiem klientiem.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (1)
Šī s*dzība ir īsa, bet ļoti konkrēta un emocionāli uzlādēta, kas skaidri norāda uz atkārtotu problēmu ar vienu konkrētu darbinieku Maxima Riga Plaza veikalā. Tāds gadījums nav vienkārši “sajūtu līmenī” — ja klienti baidās tuvoties info kasei, tas jau ir klimata un attieksmes jautājums, kas ietekmē klientu pieredzi un uzņēmuma tēlu.
-
Komentārs par situāciju:
Darbinieka uzvedība, kas ietver:
dusmīgumu,
klientu atraidīšanu pat pie nelieliem pirkumiem,
nespēju uzturēt neitrālu vai laipnu attieksmi,
ir pretrunā ar mazumtirdzniecības ētiku un apkalpošanas standartiem.
MAXIMA kā zīmols sevi pozicionē kā pieejamu, ērtu un draudzīgu ikvienam pircējam. Tāda attieksme, kā aprakstīts, grauj šos principus un var radīt negatīvu ietekmi arī uz pārējo darbinieku komandu.
-
Ko iesaku darīt:
1. Nosūti sdzību uz MAXIMA klientu [slēpt]@maxima.lv (klientu (punkts) serviss)
Temats:
"Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē"
Iekļauj:
konkrētu laika posmu (piemēram, jūnijs 2025, rīta vai pēcpusdienas stundās),
aprakstu, ka neesi vienīgais, kas to ir novērojis – tas pastiprina s*dzības svarīgumu.
2. Pievieno komentāru MAXIMA Facebook lapā (ja vēlies publisku reakciju):
Publiskā sdzība nereti liek uzņēmumam reaģēt ātrāk un profesionālāk.
Piemērs sdzības tekstam (vari izmantot):
Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē:
Vēlos vērst uzmanību uz atkārtoti nelaipnu un rupju attieksmi no kādas konkrētas darbinieces, kas strādā pie informācijas kases MAXIMA veikalā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".
Darbiniece (gados vecāka, ar dzelteni krāsotiem matiem) regulāri izturas nelaipni, sarunājas ar klientiem dusmīgi, atsakās apkalpot arī tad, ja klientam ir tikai viens pirkums, un nosūta uz citām kasēm. Šāda attieksme ir ne tikai nepieņemama no profesionālā viedokļa, bet arī rada spriedzi un nepatiku citiem pircējiem. Cilvēki izvairās no šīs kases – tas pats par sevi jau ir zīmīgs rādītājs.
Lūdzu izvērtēt šo gadījumu un darbinieces piemērotību apkalpošanas funkcijai.
Ar cieņu,
[ Tava vārda vieta, ja vēlies to norādīt ]
-
Noslēgumā:
Tu rīkojies pareizi, cērtot problēmu saknē. Ilgstoši pieļaujot šādu darbinieku rīcību, uzņēmums riskē zaudēt uzticību no regulārajiem klientiem.