LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Preces kvalitāte

Maxima - Preces kvalitāte

Iegādājos gultasveļas komplektu. Atverot iepakojumu, biju nepatīkami pārsteigta par redzamo. Pārvalks un spilvendrāna noklāta ar netīriem pleķiem, atiruši diegi, bojāts rāvējslēdzējs, šuvums vienkārši katastrofāls - radās sajūta, ka pie šujmašīnas darbojies amatieris vai pat bērns, ne profesijas pārzinējs. Viens ir tādu preci ražot, otrs - pārdot..

19.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 20.11.2019

Labrīt!
Paldies par sniegto informāciju.
Situācijās, kad esat konstatējusi iegādātajai precei neatbilstības, Jums ir tiesības vērsties preces iegādes vietā.
Aicinām Jūs ar preci un pirkuma čeku vērsties veikalā, kur prece ir iegādāta, lai varētu atdot Jums naudu par pirkumu.
Atvainojamies par sagādātajām nēērtībām.

Si

Komentāri (5)

No Noboby 19.11.2019

Tu iepirkies Maximā un vēl brīnies. Pārtikas veikalam pat pārtika nav nekāda. Es domāju ka tas jau sen bij zināms visiem tautiešiem ka ja vēlies kvalitāti tad Maxima ir vieta uz kuru neiet

Kolta 19.11.2019

Pamēģiniet izmazgāt šo gultas velu. Domājams, ka pārsteigums būs vel lielāks.

Bk BK 20.11.2019

Veikals te nav vainīgs.

Džozefīne 20.11.2019

Un kā Tu to iedomājies? Ka mahimas darbinieki tagad plēsīs vaļā katru gultas veļas iepakojumu un to pārbaudīs? Nopietni? Ražošanas brāķis var trāpīties jebkurā veikalā pirktai precei. Viņi taču nešuj tur uz vietas.

Si sin kir 21.11.2019

Nu, piedod, atvaino, bet ieklausies tajā, ko saki. Veikalam ir jāzina, kādu preci (cik kvalitatīvu) iepērk un ko tālāk pārdod. Tāpat arī ražotāja atbildība ir brāķus nelaist apritē. Tomēr veikalam ir jānes atbildība par savu preci, kaut arī abas puses ir vienlīdz iesaistītas. Un nu es negribu ticēt, ka šis bija viens vienīgais eksemplārs, kas bija TIK bojāts. Pēc tava rakstītā sanāk, ka vainīgā esmu es, jo pati tādu preci iegādājos. Man vajadzēja pieiet ar “aj, nu nekas. Brāķis. Iztērēju naudu par bojātu preci, bet veikals taču nav vainīgs.” attieksmi? Aizmirsti! Mans mērķis ir sasniegt veikala vadību un atbilstošās personas ar šo sūdzību, un mudināt rūpīgāk izvērtēt no cik uzticamiem avotiem iepērk preces.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes