www.sudzibas.lv MAXIMA Плохое обслуживание

Maxima - Плохое обслуживание

Давно наблюдаю ситуацию, в отделе овощей настоящий бардак. Выбора никакого, но это я могу понять, из за ситуации в стране. Но почему на полках лежит самое настоящее гнильё? Огурцы разваливаются в руках, паприка вся гнилая, гранаты гнилые и покрыты плесенью. Им место в мусорнике, а не в магазине. Почему покупатели должны копаться в этом гнилье?

07.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 08.03.2021

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Lai varētu veikt augļu un dārzeņu kvalitātes pārbaudi, lūdzu uz [email protected] atsūtiet veikala adresi, kur novērojāt šo situāciju.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Komentāri (4)

A asdasd123 07.03.2021

Потому, что работники не хотят за 300 евро этим заниматься? Мало.

K KvintaA99 08.03.2021

Вы идёте туда за ценой - вот и приходится выбирать лучшее из худшего.

A asdasd123 08.03.2021

а почему работники должны копатся в этом гнилье par 300 auro ? если максима латвия не хочет платить своим работникам нормальные зарплаты , то какая у людей должна быть мотивация качественно выполнять свою работу ?

I Inese 22.04.2021

Šodien iepirkāmies ar vīru veikalā Maxima pēc adreses Lidoņu iela 3, Rīgā. Patreiz ir akcija " Iepērcies MAXIA X 20EUR vērtībā ar Paldies karti un iiegādājies Raffello par 0.01 EURO." Mūsu pirkums pārsniedza 20EUR apmēru. Norēķinājāmies un devāmies mājās. Atgriežoties mājās pārbaudīju čeku, kur čekā bija fiksēts pirkums Konfešu kārba Raffello 3.42EUR un nākamā čeka rindā Atlaide -3.42 EUR, tātad iekasēts 0.01 EURO par šo preci , kuru nebiju iegādājusiesun arī nebija piedāvāts iegādāties. Vīrs devās uz veikalu, lai noskaidrotu šo problēmu un saņemtu šis konfektes. Bet atbilde bija no kasieres Valentīnas un maiņas vecēkās darbiniecēm,ka esam paši vainīgi, jo pašiem bija jāpaņem šīs konfektes, un tagad ir jau pa vēlu. Labi, mēs nepaņēmām šīs konfektes, bet kāpēc kasiere Valentīna fiksēja čekā kā pārdotas. Tātad mani apkrāpa pa 0.01 EUR un manas konfektes pārdeva kādam citam un atkal guva ieņēmumus, vai ar nodomu, aiznest uz mājām saviem bērniem šīs konfektes?...Kad vīrs atnāca mājās, es nelikos mierā piezvanīju uz Maxima norādīto sūdzības telelefonu, kur mani uzklausīja un pēc šis sarunas, atrisināja problēmu. Vīrs devās atkal uz veikalu pēc šim " bonusa" konfektēm, kur turpinājās saruna ar maiņas vecāko, kura spēlēja teātri , ka neko nesaprot , pētīja kameras utt. Vīram smējās sejā un piespiesti atvainojās un atdeva šīs konfektes. Vēl, nesaprotu, kāpēc kasierei pie kases arī stāvēja šīs Raffello kārbiņas. ( Laikam rezervētas ņemšanai uz mājām vai savai peļņai , kuras jau izkrāptas pircējiem. Bēdīgi! Ieteikums,parbaudiet savu pirkumu čekus un neaizmirstiet paņemt to, kas jums pienākas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes