www.sudzibas.lv MAXIMA Necenotu preci pieskaita par pilno cenu

Maxima - Necenotu preci pieskaita par pilno cenu

Iegādājos melones pusīti, kura bija nocenota, bet čekā parādījās pilnā Cena. Kādēļ nocenotā prece jāliek plauktos, ja sistēmā viss nav ievadīts līdz galam. Tā laikam maxima pieņemta prakse, jo nav jau pirmais šāds starpgadījums.

01.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 02.07.2024

Labdien.
Paldies par ziņu. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai atrisinātu šo situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Komentāri (5)

ž žurcis 01.07.2024

Aizej uz veikalu un risini. Ko tu te raksti?

K katedd 02.07.2024

Ir cilvēciski kļūdīties un pie kases arī stāv cilvēks. Lūdzu, nākamreiz sākat sarunu prasot, kāpēc cena netika iesista kā nocenojums!

L LabiDzīvojam 24.07.2024

Jūs varat "cilvēciski kļūdities" savā privātajā dzīvē, bt darbā NEDRĪKSTAT. Jo pircējs nav pieķēdēts pie utu firmles "maxima",viena "cilvēciska kļūda un viņš uz šo "vekalu" vairs neies - ir no kā izvēlēties.

S sannas 02.07.2024

Uz čeka nav pirkuma datuma. Varbūt tie ir 2 dažādi pirkumi 2 dažādās dienās?

I Ilze Skaistkalne 03.07.2024

Paldies!Viss atrisināts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes