Maxima - Iespaids un sajūta pēc veikala apmeklējuma.
Labdien! Vairāk pārdomas, ne sūdzība... Šovakar veicot pirkumu izvēlējos vienu citronu, vienu sīpolu, kurus neiesaiņoju, bet uzliku uz kases lentes. Saņēmu aizrādījumu no kasieres, ka jāliek plastmasas maisiņos... Atļāvos ieminēties, ka saudzēju dabu, uz ko saņēmu pamācību no kasieres, ka, ja vēlos sargāt dabu, tad man jābrauc dzīvot uz laukiem un nav jābrauc iepirkties uz maximu...
Lai mums visiem veiksme un katram savs veikals!
Komentāri (6)
Sīpolu mizas mēdz nokrist un kases lenta viņas ierauj iekšā. Ja ierauj, ir lielas izredzes, ka lentas mehānisms apstāsies, kam sekos vai nu lentas skrūvēšana vaļā,lai iztīrītu ( tas aizņem ļoti daudz laika), vai arī visi pārējie pircēji paši bīdīs preces uz priekšu.
Ir vēl pircēju kategorija, kas arī kartupeļus tīkliņu iepakojumā samet uz letes ar visām zemēm. Elementāra cieņa pret citiem, pret sevi... Pēc tāda pircēja iet nākamais, kas uz letes uzliek baltas zeķes un izlamā kasieri,ka lete ir netīra..
Rūpes par dabu ir lieliski, pati to atbalstu. Veikalos ir pieejami arī papīra maisiņi.
Ir arī tāds arguments. Ja tava pirkuma cena par kilogramu būs kādi 50 vai vairāk eiro tad tavam bezmaksas maisiņam kurš jau tā ir iekļauts cenā pievienosies arī izvēlētās preces vērtība par kilogramu. Uz vienu pirkumu nejūtas bet veikalam uz maisiņiem laba peļņa. Igaunijā Rimi veikalos pērc maisiņu un maksā par to vēlreiz arī kā par produktu. Ideāls peļņas avots. Bet zeķes gan var ielikt maisiņā jo tām cenā nav par kilogramu!
Maxima ir veikals trūcīgajiem, kādu apkalpošanas kultūru jūs gribat?
Kad man pa ceļam bija Rimi iepirkos Rimi, kad Mego, Mego, tagad visērtāk ir Maxima, lielākoties tagad iepērkos tur, neatkarīgi no maciņa biezuma.
Sakarīgs aizrādījums. Ko tādu redzot man radītu izbili no kura meža nācis.
ir papīra maisiņi Maximā, eko mīļiem...
Netīra lenta arī nav patīkami, diemžēl pie zeķēm un apenēm maisiņi nestāv(jāiet meklēt), lai tos nebūtu pa tiešo jāliek uz lentas, kur pirms tam kāds kartupeļus sietiņā vai zivis utml., nolicis...
es gan 99% gadījumos iepērkos pašapkalpošanas kasēs, kur pie kasiera nepieciešamības gadījuma var paņemt maisiņus vai palūgt noslaucīt produktu novietošanas svarus. Man veicas vai neesmu uz konfliktiem, bet Maximā kura iepērkos lielāka daļa darbinieku ļoti forši laipni... es arī nekonfliktēju ar pārdevējiem, ja viņiem ir kāda valsts vai veikala vadības uzlikta prasība, viņi izpilda savus pienākumus, bet ja tai dienā kasierei 100x jāberž lenta... nu ne visiem superizturīga nervu sistēma, alga jau arī nav konkurentspējīga, lai atlasītu psiholoģiski noturīgākos. Firmās ar zemu atalgojumu ja paveicas ar cilvēku, kurš dara darbu ko uzņēmies par to atalgojumu ko maksā tad labi, ja cilvēks strādā kā maksā tad ar jūtīgiem klientiem būs probļemčiks.