www.sudzibas.lv MAXIMA Drausmīga attieksme

Maxima - Drausmīga attieksme

Vēlos vērst uzmanību dažiem Maxima darbiniekiem par attieksmi pret klientu. Info centra no ritiem neviena nav-bet tiklīdz lūdz kādu no darbiniekiem lai apkalpo. Pretim jāklausās ka tā neesot viņa darba vieta un viņai tas neesot vispār jādarot. Akcijas nav nomainītas un maldina klientu ar pašreizējo cenu un īsto.. Uz jautājumu kāpēc Cena atšķiras plauktā no čeka Cenas-pretī saņemu bļāvienu ka viņai tas neesot jāmaina. Tad jautājums vai man ka klientam ir jāzin kas kur strādā un kāpēc Cenas atšķiras plauktā no kases.

16.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 16.03.2022

Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Papildināts Klients 16.03.2022

Maxima Mūkusalas iela 73

K

Komentāri (6)

Arkukušjans 17.03.2022

Tīri intereses pēc, kāpēc man šādas situācijas negadās ne Rimi, ne Maximā, ne Lidl? Neviens pārdevējs pie ratiem uz mani nebrēc, ja pajautāju -palīdz. Vienmēr laipni.

Varbūt jūs pati neprotat uzvesties? Vai arī jūs savā būtībā izraisāt tāda cilvēka iespaidu, uz kuru tik vien kā sabrēkt...savādāk es tiešām nezinu, kas tāds jāizdara, lai Maximas pārdevēji kliegtu virsū

S sannas 17.03.2022

Man arī pa šiem 20 gadiem vēl nekad neviens nav kliedzis virsū. Bet dažas reizes ir nācies novērot kā pircēji pazemo veikala darbiniekus.

P Ptiesibastecejs 18.03.2022

Pievienojos #Arkukušjans,man ari nav gadijies sastapties ar sliktu attieksmi no personala puses,bet vairakkart esmu noverojis ka pirceji kliedz,pazemo un pat bija reizes ka met ar precem darbinekiem sejas...kliedz ka "klientam ir taisniba" un lai darbinieks "aizver muti kad klients runa" utt...es nezinu kadiem nerviem tur jabut lai tur stradatu.es butu kadu grozu uz galvas tam blavejam uzliktu vai iesplavis seja...par lamuvardiem jau nerunaju,tas tikpat skaidrs...es nelautu sevi pazemot...principa si attieksme no klientiem un protams vadibas kas atbalsta klientu nevis darbineiku,neskaitot mazo algu,vel viens iemesls tam ka veikalu tikliem pietrukst darbinieku...

Good Intentions 05.04.2022

Pieņemsim, ka mēdz būt tie daži gadijumi, bet pārsvarā apmeklētājs vai nemāk sevi pasniegt vai meklē pie kā piekasīties. Acīmredzot, kāds vai sen neiedeva. Man arī personīgi nav bijuši tādi gadijumi atskaitot, kad nesvēcina vai nesmaida, bet nu esmu cilvēks saprotošs un saprotu, kad nu darbs ir bēēēē.

Good Intentions 05.04.2022

Man pazīstamā strādā RIMI un tik tiešām tā arī ir, ka atbild par savu nodaļu nevis to kas notiek citā nodaļā, lai arī viss zem viena jumta. Nepatīk dzirdēt, kā ir - ej dillēs.

Good Intentions 05.04.2022

Cenas visur klibo. Esmu piefiksējis pie kases un kasiere vecāko pasaucot piedāvāja to cenu, kura ir vai cenu kura uzrādās. Protams nācās dzirdēt, ka jaskatās uz datumiem uz ko atbildēju, ka man par to nemaksā. Īsāk sakot nav bijušas problēmas, protams ir gadijumi, kad mājas secināju, ka cena atšķirās - pats vainīgs, ka nesekoju pie kases.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes