www.sudzibas.lv MAXIMA Darbiniekiem un nedaudz pircējiem

Maxima - Darbiniekiem un nedaudz pircējiem

Sveiki, mani dārgie, mīļie! Jā, atkal par darbiniekiem - pircējiem un šīm sarežģītajām attiecībām, kas valda starp viņiem. Strādāju te jau vairak kā pusgadu, tādēļ droši varu teikt, ka situāciju pārzinu vairāk kā labi. Lai vieglāk būtu lasīt, sakartoju visu pa punktiņiem.
1. Sūdzības. Es vienmēr esmu uzskatījusi, ka mūsu (jā, pec pusgada pat šo elli varu saukt par savējo) veikals ir mazliet labāks, nekā pārējie Maxima X. Tomēr, sūdzības arī gadās saņemt, un biežāk, kā to gribētos. Situācija īsumā?
a) katrā maiņā vienmēr gadās pa vienam vai vairākiem (nedod Dievs) īgņām, kuri nebūt nav pieklājīgi, laipni un pretīmnākoši. Pēc šāda viena sastapta indivīda mums, kā pircējiem, vienmēr gribas sūdzēties par visu kolektīvu, administrāciju, un valdību, dažreiz aiziet pat līdz Zatleram, jā. Saprotu - visi ir cilvēki, un arī vecām tantiņām ir vēlme izlikt savas negācijas, tādēļ par šo tematu vairāk nerunāšu. Tikai mazliet padomāt, vai pēc viena cilvēka var spriest par veikalu kopumā.
b) latviešu - krievu valoda. Sāpīgs temts visās maximās, tādēļ, ja jums ir svarīgi vai Paldies kartiņu paprasīs latviski vai krieviski, tad labāk neriskējiet to noskaidrot mazzināmā Maximā. īgnām tantiņām - sarosieties, šis ir jauns temats, kur varēsiet piesieties ;)
c) cenu neatbilstība - piedodiet, bet maximas devīze "neviens par neko neatbild". tā nu tas ir. Vienu es gan zinu - kasieri nav vainīgi. Jā, viņi var atvainoties un vainīgi pasmaidīt. Pardevēju vēl var pasunīt par neizliktām cenām vai to neatbilstību (ja viņs strādā attiecīgajā nodaļa, tādēļ, ja "piena tantei" stāstīsiet, ka maizei cena ir nepareiza, viņa visticamāk paklausīsies, pamās ar galvu un aizies, lai... uzpīpētu un aizmirsu, ka ar viņu vispār runājāt..)

2. un šis ir mūsu mīļais darbinieku stūrītis.. Pirmkārt, brīdinu visus bezdarbniekus - Maximā - tikai izmisuma gadījumā un tikai īslaicīgi. Man katru mēnesi vismaz piečuks aiziet aptiekā, lai pirktu balderjāņus un citas nervu zāles. Ja strādāsiet vairāk, nāksies apmeklēt ārstu arī par muguras sāpēm, jo pārdevējas amatā ietilpst arī "apkopējas un krāvēja" pienākumi. Respektīvi - cel, stiep, mazgā, velc, nes, un negaidi, ka tev par to pat paldies pateiks. Ja tomēr strādājiet, tad..
a) pusdienas ņemiet no mājām, jo tās te tiek gatavotas (ja vispār tiek gatavotas) no nedēļu veciem (es nepārspīlēju) produktiem un visiem citiem atkritumiem. ne vienu reizi vien esmu pavadījusi vakaru pie poda vemstoties vai arī.. nu jā...
b) lieniet priekšniecībai dirsā tā, ka pat kājas ārā nespīd. Nopietni. Te darbā tiek paturēti dirsā līdēji alkoholiķi, kuri var atļauties nedēļam nodzerties un neierasties darbā. Turpretīm normāli cilvēki lido ārā kā korķi no pudeles.
c) nekad, nekad, un es domāju tiešām nekad, nestrādājiet cita vietā, lai kā jums draudētu. Pirmkārt - neceriet, ka samksās. Pat paldies nepateiks, visdrīzāk atkal sāks kliegt par safantazētiem iemesliem. Otrkārt - par to atlaist nevar.
d) likumu un savas tiesības iesaku zināt no galvas. Jebkuru papīru, kuru parakstiet izlasiet piecas reizes.
e) sadraudzējieties ar savu pārinieci- pārinieku. Nečakarēsieties vācot otras maiņas atstātos sūdus.
f) iemācieties krievu valodu kā dzimto.
g) no reālās algas atskaties labakajā gadījumā vismaz desmit latus, kurus priekšniecība, nešaubīgi un ar neapgāžamiem "pierādījumiem" prasīs no jums uzreiz pēc algas. Iegansts var būt da jebkas - sākot no presročkām un mistiskām kolēģu dzimšanas dienas dāvanām, beidzot ar "tu atradies virtuvē laikā starp 16-00 un 20-00" (tas nekas, ka nebiji). pusgada laikā no algas esmu atdevusi apmēram simts latus.
h) par atvaļinājumu variet nesapņot.
i) neslimojiet. te nevienu neuztrauc, kā tu nāc uz darbu - skriešiem vai rāpus. ja esi saslimis, visticamāk tev ļaus (ja priekšniecībai būs labs oms) samainīties ar pāriniecici un... PēC TAM SAMAKSāT PAR SAVāM SLIMīBAS Dēļ NENOSTRāDāTAJAM STUNDāM! slimības lapu priekšniece neļauj ņemt, lai gan to var darīt un automātiski saņemt minimālo algu.
j) nevienam nesūdzamies, ja neesam par simts droši, ka šis kāds nenosūdzēs jūs priekšniecībai. pat ja esam pārliecināti, tāpat desmitreizes pārdomājam. Ja priekšniecība uz jums uzēdas tad ir vienalga ko jūs dariet, kā jūs dariet un ir vienalga, ka tas ir tas, kas ir jādara - tas tāpat nebūs pareizi un uz jums bļaus, kliegs un jūs pazemos visu acu priekšā.

un nobeigumā - zelta pamatlikums
-trīsreiz apskatam visu, ko pērkam Maximā.
Ar draudiem par atlaišanu un par minimaļkas saņemšanu mūs spiež krāpties ar termiņiem.

tas ta kā īsumā viss, ko spēju atcerēties, ir vēl daudz sīku negāciju, bet tās izbāl uz šo problēmu fona.

A

Komentāri (2)

J juris 03.10.2009

man arii lika kraapties ar terminjiem, preciizaak, nokasiit terminju no saulespukju seeklinju pacinjaam... tas bija Saharova ielas mazajā maximā "Tālavā". nezinu, vai tur tas veikals vēl pastāv...

ш Шо? 03.10.2009

Maksimāliste, novēlu, lai Jums izdodas atrast labu darbu pēc iespējas ātrāk!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes