LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Bojāta prece, krāpšana

Maxima - Bojāta prece, krāpšana

Sveiki. Nopirku austiņas par 2.19 euro, bija arī piens un desa, norēķinājos pašapkalpošanās kasē. Pie norēķināšanas izmantoju paldies karti un bankas karti. Izejot no veikala pārbaudīju austiņas un viena austiņa neskanēja. Devos ar preci un čeku uz informācijas četru lai samainītu austiņas, bet informācijas darbiniece sazinājās ar vecāko kasieri un lika atdot naudu 1.89, kur es nevarēju iegādāties austiņas par 2.19, jo 0,30 centus nosedza paldies karte pie kā ir vainojama sistēma ne jau es, jo austiņas man bija nepieciešamas, tā paliku bez austiņām, jo bija ļoti grūti viņas samainīt. Es pieprasīju samainīt a man atgrieza 1,89 un lika rakstīt iesniegumu par to, lai man uz paldies kartes atgriež tos 0.30 centus, bet es gribēju citas austiņas nevis naudu. Un šī nav pirmā reize kad jūs apmānāt pircējus. Varētu jūs nu mainīt saukli "iepērcieties maximā un jūs tiksiet apčakarēti. " kā zināt ja pārdod preci un prece ir bojāta un pircējs preci atgriež tajā mirklī pakalpojumu sniedzējam preces vērtība ir ja atgriež pilnā apmērā vai prece jāsamaina. Man nav jāgaida pāris dienas lai man atgrieztu naudu un vēl pie tam uz paldies kartes. Ja būtu lielāka summa es te sūdzību nerakstītu, es rīkotos pa visam citādāk.

08.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 09.11.2020

Labdien!
Vadoties pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta, kurā ir noteikts, ka, gadījumā, ja patērētājs ir iegādājies līguma noteikumiem neatbilstošu preci, viņam ir tiesības pieprasīt samainīt preci vai atgriezt naudu par pirkumu. Visdrīzāk veikala darbiniekam nebija citas preces, pret ko Jums samainīt austiņas, tapēc Jums tika piedāvāts atgiezt naudu par pirkumu.
Norēķinoties par preci ar uzkrāto PALDIES kartē MAXIMA naudu, kas nav faktiskā, bet virtuālā, tā iegrāmatojas, ka atlaide pirkumam.Likumā noteiktajos gadījumos atgriežot preci, par kuru norēķins veikts ar uzkrāto MAXIMA naudu, klientam ir iespēja atgūt šīs preces iegādei izmantoto MAXIMA naudu. Veikala atbildīgais darbinieks, kas noformē preču atgriešanu, lūdz klientu aizpildīt iesniegumu par MAXIMA naudas ieskaitīšanu Kartē. MAXIMA naudas pārskaitījums tiek veikts 14 dienu laikā no dienas, kad iesniegums saņemts MAXIMA veikalā. MAXIMA naudu iespējams pārskaitīt tikai uz to PALDIES karti, ar kuru tika veikts pirkums.Ar pilniem MAXIMA PALDIES lojalitates programmas noteikumiem var iepazīties tīmekļvietnē: https://www.maxima.lv/paldies/lietosanas-noteikumi .

Ar cieņu,
MAXIMA Latvija SIA

Papildināts Advokāts 19 09.11.2020

Prece vēl bija tad nebūtu prasījis samainīt.

Papildināts Advokāts 19 09.11.2020

Neapmierināts biju par to ka preci ne samainīja man bija vienalga pa tiem centiem lai labāk tā veikala vecākā kasiere palasa Patērētāja tiesību aizsardzības likumu 13 un 14 pantu!

Komentāri (15)

LawLatv 08.11.2020

интересно, почему решили отнести 30 центов именно к наушникам а не к молоку или хлебу?
Неправельно

V vitols 08.11.2020

Kapeiku pisējs

A Advokāts 19 09.11.2020

Hmmm man liekas mums ir centi nevis kapeikas.

Vagons Komā 08.11.2020

Tā ir nopietna sūdzība, es uz ielas 2 cigaretes pa 30 santīmiem varu nopirkt.

A Advokāts 19 09.11.2020

Labāk padomā kāda papildus peļņa viņiem sanākt ja katru klientu viņi tā apčakarē!

H Helsu 08.11.2020

Tavs niks galigi nav piemerots tev.
Kura vieta seit butu kaut kas nepareizi?
Paldies uzkrajums ir virtuala nauda un maxima atgriezis jums atpakal. Eletronikas preces vini vareja vispar paņemt uz ekspertizi un tad jus savu naudu nedabutu daudz ilgaku laiku.
Si sudziba nav pamatota, bet man prieks, ka jums dzive visticamakais nav problemu, ka ir laiks par sadam lietam sudzeties.

A Advokāts 19 09.11.2020

Palasi Patērētāju tiesību aizsardzības likumu 13 un 14 pants. Savus iekšējos noteikumus vari iebāzt vienā vietā.

A Advokāts 19 09.11.2020

Redzu kā Jums arī nav problēmu Ja varat atbildēt uz sūdzību🤣🤣🤣

H Helsu 09.11.2020

Es pamanu, ka jums ir mazas problemas ar uztveri. Pie reizes palasiet ari parejos pantus un sini gadijuma maxima neatteica jums atgriezt iztereto naudu, par jusu pirkumu. Atmaksa tika veikta bez ierunam un apmaksas veids tads, kadu jus izvelejaties, skaidra nauda un virtualais uzkrajums. Izlasiet sakuma visus pantus pirms noradiet tikai uz 13 un 14, ta pat ka ligumi jaizlasa ir viss.

B baltmaize 08.11.2020

Tas austinas tik un ta jau pec 2 nedelam butu saplisusas, nav verts tadus sudus pirkt, jo beigaas naksies parmaksat... Es kadreiz tadas regulari pirku, beigas sapratu, ka letak butu iegadaties dargakas, bet bus uz ilgaku laiku.

Vagons Komā 08.11.2020

šreka vēmeklis 19

Vagons Komā 08.11.2020

tu kropli, es sev ar žileti tevis dēľ tagad saskrāpēju roku

A Advokāts 19 09.11.2020

Izrādes ka kroplis esi tu!

A Advokāts 19 09.11.2020

Pircējs prasīja preci samainīt nevis atgriezt naudu! Tā kā jums veikalā bija ko samainīt Jums nebija nekādas tiesības atteikties un atgriezt naudu!

A Advokāts 19 09.11.2020

Dariet savu darbu Maximas darbinieki un beidziet šeit rakstīt attaisnojumus vienkārši pie ļāvāt kārtējo kļūdu tas arī viss iemācieties atvainoties tas arī viss kā to dara offisa darbinieki, bet paši Maximas darbinieki prot tik uzbraukt klientiem. Pēc būtības savus komentārus vari paturēt sev! Un ir sauklis Klientam vienmēr ir taisnība!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes