LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA apmaksa ar karti

Maxima - apmaksa ar karti

Mes ar gimeni nopirkam produktus uz 34 LS Atnacam pie kases, iedevam kreditkarti.Kasiere panema, ielika 2 reizes karti.Pec tam pateica, ka kartes pienemsanas apparats nestrada un ir jasamaksa ar skaidru naudu.mes aizgaijam panemam bankomata naudu un samaksajam.nakamaja diena internetbanka mes ieraudzujam, ka mums trukst 34Ls Kasiere nonema naudu no kartes un panema ari skaidru naudu.Tagad mes jau menesi gaidam atpakal naudu un nezinam vai sanemsim.Bet cik cilveku ta maksa un pat nepamana, ka nauda pazuda.Esiet uzmanigi!!!

D

Komentāri (3)

M McKinley 23.03.2010

Un PIN Tev bija jāievada pirms Tev teica ka ar karti nevarot norēķināties.

K Kirstaps 23.03.2010

Maximas kasēs PINs nav jāievada. Tur pietiek ar klienta parakstu.
Naudu nevajag gaidīt. Nepieciešams doties uz savu banku un rakstīt pretenziju. Pretenzijas iemelsis - samaksāts ar cietu maksāšanas līdzekli (skaidrā naudā) pie pretenzijas jāpievieno čeka kopija, ka apmaksa tiešām veikta skaidrā naudā un banka atgriezīs naudu atpakaļ.
Maximas pārdevēja nav vainīga. Sistēma nekorekti apstrādāja pieprasījumu. Maximā tā dažreiz gadās.
Veiksmīgu dienu.
P.S. Aicinājums " esiet uzmanīgi" ir nevietā, jo tā nebija kasieres "ļaunprātība" klienta pienākums ir ne retāk kā reizi 60 dienā pārbaudīt bankas izraksta atbilstību faktiskajam stāvoklim. Un ja tas nesakrīt kādā konkrēta pozīcijā - griezties bankā.

D dace 31.01.2011

Tiko internetbankā konstatēju, ka man summa noņemta divas reizes, tā ir maza, bet tomēr nepatīkami... Esiet uzmanīgi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes