www.sudzibas.lv MAXIMA Nepieklājīgi nelaipna apkalpošana

MAXIMA apkalpošanas kultūra - Nepieklājīgi nelaipna apkalpošana

Ļoti skumji, ka nākas sūdzēties, jo esmu pati, liela tīkla (apģērbu) veikala vadītāja. Šodien iepirkos Iecavā 13: 22, kasē nr.1, pie kasiera: 258 1. Sākot apkalpot meitene pat nedomāja pasveicināt un histēriskā ātrumā lidināja manas preces, pa slīdlentu. Paprasīja pienākošos summu un atdodot atlikumu pievērsās nākošajam pircējam. Es tā biju apstulbusi😉, par tādu apkalpošanu, ka knapi saņēmos un skaļi teicu paldies. Uz ko protams nesaņēmu atbildi. Līdz šim, šajā veikalā iepērkoties varēju un ceru nākotnē varēšu, iepirkties bez bažām. Ļoti jauki apsargi, un pārdevējas, kuras jau redzu šeit ilgi strādājam. Esmu lojāla jūsu tīklam un cienu darbiniekus, kā arī izprotu tirdzniecības darba specifiku. Nerakstu tādēļ, lai kāds tiktu sodīts, bet tāda attieksme nav akceptējama.

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 30.08.2021

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar darbinieci tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņas tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija

L

Komentāri (9)

Good Intentions 29.08.2021

Kā jau minēju sajūta, tāda, ka cilvēki iet uz restorānu nevis veikalu. VIP persona stāv pie kases vai kaut kādu servisu gaida no kasiera. Protams ir forši, kad viss ir forši un laipni, bet ja nē tad nekas traks. Vajadzētu priecāties, ka kasieris ātri un efektīvi visus apkalpo. Vispār kāda starpība, ka tu esi veikala vadītāja? Es esmu lielas celtniecības firmas brigadieris nu un?(sarkasms)

R RXX 29.08.2021

Nerakstu tādēl, lai kāds tiktu sodīts, bet…
“Šodien iepirkos Iecavā 13:22 ,kasē Nr.1,pie kasiera :258”…
Īpatnējs cilvēks!

Good Intentions 29.08.2021

Arī piefiksēju.

veesaa007 29.08.2021

Zin kā- Dolce Gabbana veikalā, kur viens pircējs dienā, pārdevēja var izlēkāt tam vienam pircējam visapkārt. Bet maximā!, kur pircēji pārsvarā pukst, ka lēna apkalpošana ir ļoti jānovērtē, ka kases darbiniece strādā ātri.

G Gulbenietis 29.08.2021

Jāuzsver, ka ir vadītāja tirgus humpalu stendam :D. Zinātu tavu magāzu, aizietu un tavu un tavu darbinieku servisu pārbaudītu :D.

B barbaram 29.08.2021

tadas karalienes staiga pa veikaliem! nesasveicinajas ar viņu =D

Good Intentions 30.08.2021

Karaliene taču atstāj savu lielo piķi un papildina firmas kontu.

G Gulbenietis 30.08.2021

Savus 2,51 viņa atstāj :D

Good Intentions 30.08.2021

Tāds piķis un nesasveicināties, kā tā var? Kas, tas par tādu servisu? Kur vadība skatās? lol

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes