LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA apkalpošana

Maxima - apkalpošana

Labdien! Iepērkoties veikalā Maxima š.g. 17.oktobrī, kas atrodas Ogrē, Rīgas iela 23, kopā ar savu vīru un mazo meitiņu-izmantojām kasi Nr. 3, kas paredzēta topošajām māmmiņām un bērniem līdz 3 gadu vecumam, pienākot mūsu kārtai, kad skaitīs preces - pasaka, ka neapkalpos un sauc no rindas aizmugures citus klientus-pasakot, ka viņiem bērns ir mazāks... Kā to nosaka, ka mazāks? Uz pieres rakstīts? Piedevām esmu stāvoklī un nepirmajā grūtniecības mēnesī, bet jau 7 un tas ir acīmredzams fakts, (topošām māmiņām un māmiņām ar mazuļiem). Pirms mums rindā stāvejā manuprāt kādi 3 klienti, kuri tika apkalpoti un viņiem nebija ne mazuļi, ne par topošām māmiņām viņus varētu nosaukt... Kasieris IRĪNA KOLDUNA... Varbūt man kāds spēs izskaidrot šo situāciju un ko es varbūt esmu ne tā sapratusi?

I

Komentāri (9)

I Ivo 18.10.2010

Momenta vajadzeja saukt vaditaju un celt haju!

D Dīdī 18.10.2010

Jā piekrītu Ivo, kas gan cits par jums pastāvēs ja ne jūs pati? Un ko tad vīrs, stāvēja un brīnījās? Kā jūs varat pastāvēt par saviem bērniem ja jūs pati par sevi nevarat pastāvēt?

S Sanita 19.10.2010

Briemīga kasiere gadījusies, es kad biju grūtniece saskāros ar ar visādām nejēdzībām sab.transportā.Tantiņas mani knābāja nost kad sēdēju.

B Brr 21.10.2010

Nu situācija tiešam riebīga, bet nu diežēl neko vairāk par savu emocionālu izlādi uz kasieri būtu grūti panāt ...,
varbūt ja līdzi bija vīrs, varbūt varēja piestāties priekšā un vnk fiziski nelaist, bet nu klāt nebiju, man grūti iztēloties.

I Inese 26.10.2010

Tika izsaukta maiņas veccāka - viņa tik noteica, ka ņems to vērā. Teicu, ka vēlos tagad un tulīt iesniegt rakstisku sūdzību, man noteica, ka viņi tādas nepieņem un ka visas sūdzības jāraksta viņu mājas lapā... Viss viņiem notiekot centralizēti utt. Nu laikam jau māku par saviem bērniem un sevi pastāvēt... Bet nu visi no malas varoņi un būtu rīkojušies tādi vai šādi, bet kad reāli esi iekļuvis tādā situācija - vadies tikai un vienīgi pēc instinkta... Ko ta vīram vajadzēja - sist pārdevējai?

B brokeris 26.10.2010

Es tevi saprotu Inese, tajā momentā ir sajūta ka esi mēli norijis aiz šoka vienkārši nespēj atbildēt, un nav jautājums par to var pastavēt vai nevar lielakā daļa sabiedrības ir ļoti neizglitoti un neprot lasīt tai skaitā maximas pardevēja ja nenovertēja situaciju un tik stulbi atļāvās uzvesties! Sievietei tādā stāvokli noteikti priekšroka.

B brokeris 26.10.2010

Otrs, pavērojiet ka ir kase kur skaidri un gaiši melns uz balta rakstīts PēRKOT LīDZ 5 PRECEM, viens sakramē ta ka nemaz neliekas un es ar savām vienām maizītēm vai košļenēm nobālu, nu pieklājiba ne?

I Inese 27.10.2010

Tādā sabiedrībā mēs dzīvojam!!! ;(
Esmu uzrakstījusi sūdzību uz Maximas centrālo biroju... nu atbildi vēl neesmu saņēmusi uz manis uzdotajiem jautājumiem... Gaidīšu... Nelikšos mierā, kamēr man nepaskaidroks, kāds iemesls bija tam, ka mani neapkalpo...
Viens paklusē, otrs paklusē, trešais paklusē un tā mēs visi dzīvojam klusējot - varbūt būtu jāsāk runāt par lietās, kas tiešām nav pieņemamas...

T Tatjana 30.10.2010

njaa, es staaveeju shajaa kasee ar pusgadu vecu benu uz rokam, kas izliecaas un raudaaja, jo bija karti un skals visapkaart, kasiere apkalpoja 3 cilveekus pirms manis, kam bija nevis grozins ar 5 precem, ne invalidi, ne berni, bet PIEKRAUTI rati. Kad mana pacietiba izgaja, es viram saku teikt, ka drosi vien pirms mums stav invalidi, ka seit ieperkas.Prieksaa staavosaa tantina sadzirdeja un drosi vien kauns palika, palaida pa priekshu, bet vienalga 3 veel prieksaa, a paardeveeja neko. JAuki! :) ja vien taas suudziibas kaads pienemtu, es rakstitu un rakstitu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes