Manspilots.lv - Krāpšana

Man bija solīts lidojums Siguldā, skaists, neaizmirstams notikums un vienu reizi arī viņu cilvēks man pazvanīja un piedāvāja lidojumu. Nopirku biļeti, 3 mēnešus centos saskaņot laiku kad šai firmai sanāks mūs izlidināt. Trīs mēnešus! No patīkamā pasākuma tas pārvērtās par jau principiālu vēlmi izlidot.

Beidzot sagaidījām piedāvājumu no manspilots.lv lidot, nedēļas nogali pieskaņojām, neaizbraucām uz laukiem. Iepriekšējā vakarā pēkšņi zvans - hei, mums nesanāks savākties visiem lidotājiem un viss, mēs nelidosim. Redz, bez mums lidojumā bija jābūt vēl kādam citam lidotājam un šai firmai sanākušas ķibeles.

Piedodiet. Mums izbojāta nedēļas nogale, 3 mēnešus nesaskaņots lidojuma pasākums. Un šie esot vispieredzējušākie Latvijas gaisa balonu piloti.

Gribat sev vai draugiem sagādāt prieku lidojumā ar balonu? Noteikti neiesaku to darīt ar manspilots.lv

D

Komentāri (5)

J Jo.. 08.06.2019

Tas pats. Tad nevaram , tad vējš ne tāds, tad par maz cilvēku. Šmaukļi gatavie. Plus vēl kad laidāmies zemē tad šļūcām un apsitām plaukstas. Nekād neiesaku FUI ! Mums bija divatā gribēts lidot un tā arī tika teikts, ka lidosim divatā. Beigu galā bijām trīs, nevis divi. Uzmanieties un visu izprsiet , pirms maksāt.

ģ Ģirts Vilks 26.06.2019

Situācijas izvērtēšanai, lūdzu nosūtīt precizētu informāciju par lidojuma norisi - datumu, pilotu, lidojuma vietu kā arī savu kontaktinformāciju (vārdu, uzvārdu, telefona Nr. kas tika norādīts rezervācijā) uz e-pastu [slēpt]@manspilots.lv.

I IngaKK 09.09.2020

Manspilots.lv pus gada laikā tā arī nenodrošināja pakalpojumu.Vairākkārt tika zvanīts (nekad neatzvanīja) un ,kad beidzot izdevās sazvanīt,tad attieksme bija ļoti nejauka.Sajūta tāda,ka lūdzamies,lai mēs varētu izmantot savu nopirkto pakalpojumu.Neizdevās...Beigās lūdzām atgriezt naudu,ko dienas laikā izdarīja.Skumji...visvairāk skumdina tieši komunikācija jeb tās neesamība.Vismaz beigās varēja solīdi atvainoties...

ģ Ģirts Vilks 13.10.2020

Inga, 
 Jums tika atgriezta nauda nevilcinoties, uzreiz pēc atbilstošo detaļu noskaidrošanas, lai gan bija pagājusi nepilna ceturtā daļa (3 mēneši, nevis pus gads, kopš kartes rezervēšanas) no laika, kurā, atbilstoši noteikumiem piedāvājam lidojumu, no tā vismaz 1 mēnesis bija "COVID zīmē". Nedomāju, ka ir pamats uzskatīt, ka kaut kas nav izdarīts atbilstoši Jūsu vēlmēm. Papildus vēršu uzmanību, ka minētajā laikā Jums (kartes saņēmējam) tika piedāvāts lidojums, no kura atteicāties. Tāpat Jūs tikāt informēta, ka lidojumi tiek nodrošināti atbilstoši laika apstākļiem un gaisa telpas drošības prasībām.

Par komunikāciju, iespējams, katram ir savs viedoklis. Cik atceros, uz e-pastu reakcija bija nākamajā darba dienā.

Jauku jums dienu !

E Egils Īle 13.10.2020

Lielisks un profesionāls serviss. Atbrauca uz Saldu, uzstādījās, izlidojām un beigās vēl stāsts ar šampanieti un mājās ceptiem cepumiem! Precējāmies virs Saldus ielām gaisa balonā. Pirms tam bijām ar citu šīs profesijas meistaru izrunāt lietas par lidojumiem un tur ne uz pusi tik laba pieeja nebija. Paldies Ģirtam ar komandu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes