www.sudzibas.lv Malek Attieksme, darbinieku kompetence

Malek - Attieksme, darbinieku kompetence

Pēc autoservisa Malek apmeklējuma tiešām radās sajūta, ka tur strādā samērā neprofesionāli darbinieki ar tieksmi izkrāpt no klientiem naudu, un pie kam "ar smaidu uz lūpām". Esmu gandrīz pārliecināta, ka tieši servisa darbinieks salauza mašīnas riteņa skrūvi, mainot riepas, taču samaksāt par skrūves atlikušās daļas izvilkšanu un un "citas" (ne "jaunas") skrūves ielikšanu man nācās samaksāt "pieklājīgu" summiņu. Jāatzīst, teiciens - skopais maksā divkārši - strādā, jo biju iegādājusies kuponu šim pakalpojumam, taču gribētās atlaides vietā samaksāju vairāk kā jebkurā citā servisā būtu maksājis šāds pakalpojums.

Komentāri (1)

K klientiem 06.12.2013

Piekritu, ka neko izdevigi macinam tur nav, ka ari servisa tehniskie darbinieki loti slikti komunice latviesu valoda vai pat neprot vispar. To sapratu, kad darbinieks nesaprot sacito un velas, lai partulko krieviski. Neesmu pret krievu valodu(skaista valoda), tacu mes esam Latvija un sadi savu valsti padarisim tikai vajaku, pielaudami sadu vieglpratigu attieksmi vai necienu .Parasti pakalpojumu sniedzeji censas pielagoties klientam velamaja valoda un nerunaju jau japanu valoda, bet gan dzimtenes. Lai mes varetu Latvija stradat krievu valoda jamak obligati un teicama limeni, bet latviesu valoda laikam ir sadala ( bus prieksrociba ja zinasiet). Ja ir zanami lidzigi gadijumi ludzams tos neignoret, bet gan izpaust savu viedokli un dalities.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes