LV RU

Maku Group SIA - Slikts serviss

Vēlējos izteikt sūdzību par internetveikalu korbotex.lv, kur (03.08.2020) pasūtīju lg tv un veicu priekšapmaksu, taču, preci tā arī nesaņēmu!
Korbotex mājas lapā gan bija norādīts, ka pasūtījums tiks veikts līdz 10. Dienām, taču arī tas nenotika, jo runājot ar operatori, teica, ka prece tiks piegādāta 17. Augustā!
Nākamajā dienā, kad zvanīju atkārtoti prasīt, kur ir mans tv, saņēmu atbildi, ka prece kavējās un tiks nosūtīta 25. Augustā! Tā kā mani, šāds serviss un piegādes termiņš absolūti neapmierināja, tad lūdzu atgriezt naudu, ko viņi arī izdarīja, aizpildot viņu attiecīgo pieteikuma veidlapu.
Rūgtākais visā šajā pasūtījuma procesā bija tas, ka operators pat neatvainojās par man, sagādātajām neērtībām. Iesaku telefona operatoriem apgūt elementāras pieklājības normas.
Korbotex manās acīs ir zaudējis jebkādu cieņu vai uzticību!

Vairāk sūdzības par Maku Group SIA

Komentāri (12)

T Taisnīgums99 23.08.2020

Nevienam veikalam nenoveeleetu taadus klientus kaa Juus Vilni.

V Vilnis Vārpa 02.09.2020

Protams, ka arī šim "taisnīguma99" komentētājam elementāra atvainošanās ir absolūta sveša lieta!

J jonnydeep 24.08.2020

Man ir līdzīga situācija, 05.08.2020. apmaksāju rēķinu, solīja preci piegādāt 8-10 dienu laikā, bet pēc 10 dienām neviens pat nepazvanīja. Kad interesējos, tad piedāvāja gaidīt vēl 14 dienas vai saņemt naudu atpakaļ. Dotajā brīdī neesmu saņēmis nedz preci, nav arī atgriezta nauda. Izskatās, ka šis veikals darbojas tāpat kā proffit.lv

J jonnydeep 24.08.2020

30.pants. Patērētāja tiesības, ja preci nepiegādā vai pakalpojumu nesniedz noteiktā termiņā

Ja patērētājs nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā vai ja pakalpojums no patērētāja neatkarīgu apstākļu dēļ nav izpildīts līgumā noteiktajā termiņā un patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību, izņemot gadījumu, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir rakstveidā vienojies ar patērētāju par termiņa nokavējumu.

L lomaxa 24.08.2020

Labak vispar ar tadiem cilvekiem netikties, ka Vilnis.

V Vilnis Vārpa 02.09.2020

Vēl viens feika profils no Korbotexa pamodās!?:))
Kauns jums vispār kaut ko komentēt, ja nav reālu argumentu ko likt pretīm!

L lomaxa 02.09.2020

Argumenti visi vari izlasit augstak :)

L Līga Kasenkova 26.10.2020

Pasūtīju preci 14.10.20.
Ne preces, ne naudas. Sazvanīt nevar un uz e-pastu neatbild. Krāpnieki. Iesniegums VP un PTAC no manas puses un tas nav pirmais.

A Aizliegtais auglis 29.08.2020

Viss ir samērā elementāri, par cik viņi strādā tikai uz priekšapmaksu caur epastu, tad vajag palaist progu, kas līdzīgi kā autoclicker nostopa veic darbības. Dažās sekundes automātiski aizpildot laukus, kur epasts, vārds, uzvārds, utt. un rezultātā viņu firmas epasta pa 24h būs pāris tūkstoši fake pasūtījumi! :D:D
Tad lai brasuļi papriecājas par darba apjomu! :D

K Korbosekss 20.10.2020

Iesaku maksimāli izvairīties no šī veikala, ne nauda, ne prece, ne kādu var dabūt rokās!

T taisnibaparvisu 27.10.2020

Pievienojos visam augtāk minētajam.

Veic priekšapmaksu un preci nesaņem, saprotu covid laiks, grutāk ar piegādes temiņiem. Bet uz maniem atkārtotiem ēpastiem jau pēc 1 mēneša atbildes 0 un kontā mīnusā 80eur...

# ###### 05.11.2020

Man tas pats scenarijs, prieksapmaksa, preces nav uz vietas, pagaidiet 8 dienas, neatbild uz zvaniem un epastu, pagaja 3 nedelas neka nav...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes