Mājai un Dārzam - Slikts serviss
Ieradāmies veikalā lai iegādātos preci. 20 min stāvējām nodaļā līdz izlēmām par labu viņu iegādāties. Pa šo laiku, neviens no darbiniekiem pie mums nepiegāja lai piedāvātu konsultāciju. Gājām pa veikalu meklēt darbinieku, atradām, darbiniece nosūtija pie darbinieka Mārtiņa, paziņojot arī viņam par to ka gaidam. Pa to laiku, dzirdam ka cita darbiniece Mārtiņam saka ka ir jāiet arī uz citu nodaļu pie klientiem. Gaidam kad Mārtiņš apkalpos klientus vēl trešajā nodaļā un pievērsīsies mums. (Laikam tāds multifunkcionāls Mārtiņš, ja zin visu par visu un var būt visur vienlaicīgi). Gaidam minūtes 15, redzam ka Mārtiņš atbrīvojas un ejam viņam atgadināt par to ka nepieciešams preci izrakstīt, tikmēr Mārtiņam citi darbinieki paziņo, ka viņam ir jādodas pie kases un tad uz citu nodaļu, ne pie mums, Mārtiņš ne vārda nepasakot, lepni galvu pacēlis devās uz kasi pilnībā mūs noignorējot. Nu tad arī mēs - lepni galvu pacēluši, izgājām no veikala. Klientu apkalpošanā strādāju neskaitāmus gadus, nespēju iedomāties ka šādi arī var - ignorējām, izvairamies no apkalpošanas, nogrūžam stafeti visu laiku Mārtiņam - viņš taču var. Dāmas ne pirkstu nepakustinās. Ziniet, varbūt Mārtiņam nav ieaudzinātas pieklājibas normas, tad to parasti nodrošina uzņēmums - iemāca apkalpošanas standartu, kā runājam, pēc kāda principa apkalpojam, kad ejam un neejam klāt. Lasot citas sūdzības, saprotu ka šis ir paša uzņēmuma standarts, maksāt atalgojumā minimālu algu, pieņemt minimālo daudzumu darbinieku darbā, jo Mārtiņu tak var izsūtīt pa desmit nodaļām, viņš vel skrūves paspēs saskaitīt un pie kases ar dāmām paklačosies. Ja kādreiz likās sakarīga veikalu ķēde, tad pēdējos gados līmenis ir krities ļoti zemu.
Komentāri (1)
P*ist un jāt kraslavieti = goda darbs