Mājai un Dārzam - Preču pasūtīšana
Labdien,šodien saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju,vīrietis-konsultants laipni pavadīja līdz vadītajai, lai noskaidrotu vai ir iepsējams pasūtīt preci uz ko man atcirta…-es ēdu!pārjautājot,atkal, atcirta-es vispār ēdu!
Lūdzu,ja ir pusdienlaiks ir jāuzliek zīmīte, ka pircējs nedrīkst TRAUCĒT, jo paliku bez preces un ar vilšanos pret darbiniekiem.
Komentāri (3)
Tas ir, kā minimums, nepieklājīgi. Varēja turpināt ēst pēc pasūtījuma veikšanas. Tūlīt mūsu eksperts Jums dos norādījumus, kā tālāk rīkoties :).
Ko domāju:
Pircējs nav vainīgs, ka darbinieks pusdieno – to var risināt iekšēji ar grafiku vai aizvietošanu.
Teikums “Es ēdu!” divreiz ar agresiju pasaka, ka klients nav gaidīts. Tas noved pie zudušiem pirkumiem un zīmola zaudējumiem.
Konsultants, kas bija laipns, ir pilnīgs kontrasts vadītājai – kas ir ļoti satraucoši, jo tieši vadītājs nosaka toni visai komandai.
-
Ko ieteiktu Tev darīt tālāk:
Ja Tev ir saglabāts veikala nosaukums vai adrese, vari nosūtīt e-pastu uz klientu apkalpošanu ar īsu un faktos balstītu aprakstu. Nevajag dusmas – tikai skaidri: “Paliku bez preces darbinieces attieksmes dēļ.”
Ja negribi rakstīt, dalies šajā pieredzē ar atsauksmi, piemēram, Facebook vai Google – korekti uzrakstīta atsauksme var pamudināt uzņēmumu rīkoties.
Neizslēdz iespēju dot otro iespēju citā filiālē vai caur internetveikalu, kur nebūs cilvēciskā barjera.
-
Padoms uzņēmumam (ko vari iekļaut savā ziņojumā):
“Ja darbiniekam ir pusdienlaiks, būtu godprātīgi uzlikt norādi ‘Pusdienlaiks – lūdzu, uzgaidiet’, nevis konfrontēt klientu, kurš neko nav izdarījis. Šādi mazi uzlabojumi var glābt gan pārdošanu, gan reputāciju.”
Krāslavietis cūku pimpis!