LV RU

Majai un darzam - Apkalpošana

Reti nākas saskarties ar uzņēmumu, kura darbiniekiem īsti nerūp pārdoto preču apjoms. Apkalpošanas nekādas. Liekas, ka veikalā atrodas tikai pircēji un kasieri. Atrodot kādu sievieti no apkalpojošā personāla un lūdzot palīdzību, tā netiek sniegta, tā vietā mani sūta atpakaļ veikalā ar vārdiem: "Nu vai tad tiešām tur neviena nav?''. Mana atbilde tam būtu - Jā, tiešām nav, es esmu pieskaitāms cilvēks un spēju tik daudz kā atšķirt apkalpojošā personāla apģērbu, un tur neviena tādā manierē ģērbta cilvēka nebija. Kur palicis princips - pircējam vienmēr taisnība? Ja veikalā tiktu ieviesta palīdzības piedāvāšanas taktika, tad pārdošanas apjomi būtu augstāki. Visa Madonas pilsēta uz šo veikalu skatās kā uz tādu, kur neviens neapkalpo, un, kur apkalpojošais personāls šķietami bēg no pircējiem. Veikalā derētu šādas tādas pārmaiņas.

Je

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes