www.sudzibas.lv Madara 89 Slikts serviss

Madara 89 - Slikts serviss

Valmierā, Apiņa ielā 27b vietējā topā strādā kasiere vārdā Oksana. Katru reizi ieejot veikalā viņas maiņā var dzirdēt cik 'laipni' viņa runā ar klientu. Attieksme briesmīga. Viņa katru reizi ir ar kaut ko neapmierināta. Ļoti bieži redzēju tādu situāciju, ka viņa negrib ņemt no pensionāriem sīknaudu (summa nav liela, cik nu tur tā maize maksā vai kāds konditorejas izstrādājums, bet kad kasē sīknaudas nav, viņa bubina un ir neapmierināta, ka viņai nav ar ko atlikumu izdot. Viņai nekad nekas nav labi. Es nepārspīlēju, tā tiešām ir. Ļoti rupjš cilvēks. Absolūti nezin par pieklājības normām. Arī man bija ar viņu nepatīkama situācija, vēl nodomāju, mazums cilvēkam kas atgadījies, bet nē, viņa pret visiem izturas rupji, arī no paziņām un draugiem esmu dzirdējusi par viņu ne tās jaukākās atsauksmes. Es domāju, ka tādam cilvēkam nav vieta apkalpošanas sfērā. Un viņas dēļ diemžēl jūsu veikalam par vienu klientu mazāk.

18.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

Saivii 18.06.2019

Ar shaadu suudziibu ne tik sheit bet pie pashas vadiibas arii. Ja reiz sakaat ka neesat taada viena.

ž Žanna Stoļarova 19.06.2019

Aizejiet tur pati pastrādāt 12h, kad netiec ārā no kases ne kur, un pircēji paši nav vienmēr jauki un smaidīgi. Jūs pircēji tik makāt drukāt sūdzības un brēkt "esmu pircējs, man ir taisnība".

V veikalaapmekletaja 19.06.2019

Esmu arī strādājusi veikalā no 08:00līdz22:00 un zinu, kādi mēdz būt klienti. Bet pārdevējai Oksanai robežu nav, kas uz mēles to arī bliež, bez bremzēm. Nekur neesmu teikusi, ka pircējam vienmēr taisnība,šim viedoklim nepiekrītu, nē!
Kad es strādāju veikalā, es sev tā neizpildījos un nebubināju virsū nabaga pensionāriem. Pārdevējai Oksanai ir nedaudz jāpiebremzē!

ž Žanna Stoļarova 19.06.2019

Nu aizejiet un pamāciet viņu, kas viņai būtu jādāra un kā. Dažreiz pircējiem nav pat jāsāka ne ko pietiek, ar nepareizu, kustību, žestu, vai vārdu, pircējiem nekaunības pietiek, lai kaut ko tādu izdarītu, bet kasieri un pārdevēji nedrīkst pat nošķaudīties pircēju klātbūtne.

V veikalaapmekletaja 19.06.2019

Jūs laikam nesapratāt ko es gribu pateikt! Ir vainīgs klients, vai nav, pārdevējai nekad nekas nepatīk, viņa ir rupja no dabas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes