www.sudzibas.lv Luminor Bank Slikts serviss,

Luminor Bank - Slikts serviss,

Aprīlī tika bloķēti tiešsaistes maksājumi Luminor internetbankā padarot mani par terorisma atbalstītāju. Pēc apmēram mēneša mainīja statusu uz krāpniecības upuris. Pagājušajā nedēļā pazaudēju karti. Pasūtīju jaunu karti. Karte atnāca ātri - 2 dienu laikā, bet ar citu konta nr. Tagad nedēļu dzīvoju bez naudas, nevaru nopirkt vitāli nepieciešamie medikamentus, ledusskapis arī iztukšojies un papildināt nevaru. Katru dienu sūtu vēstules, zvanu uz palīdzības dienestu - jēgas nekādas. Esmu stingri nolēmusi atteikties no šīs bankas pakalpojumiem, jo tik lielu vienaldzību pret cilvēku problēmām neesmu redzējusi.

09.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (2)

A anse22 09.06.2023

Neredzu jēgu sūdzības...
Luminor un Swedbanka nav no tām ipaši uzticīgam.
A kur problēma pāriet un citu banku?! Vai tik daudz pratiņa nava

Luminor banka 20.06.2023

Paldies, ka vēlreiz vērsāt mūsu uzmanību šai situācijai. Mūsu darbinieks ar Jums sazinājās 16. jūnijā, lai atkārtoti izskaidrotu notikušo. Ceram, ka pēc sarunas ir skaidrība par lietas apstākļiem.

Ar cieņu

Lumnor

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes