www.sudzibas.lv Luminor Bank Slikts serviss

Luminor Bank - Slikts serviss

Divas reizes zvanot uz informatīvo tālruni un pārprasot, vai bērnu kontu atvēršanai pietiek ar dzimšanas apliecību, saņēmu apstiprinošu atbildi (PĀRPRASĪJU VAIRĀKAS REIZES, JO KONTS BIJA NEPIECIEŠAMS PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK, UN CITU DOKUMENTU NEBIJA). Konkrētajā dienā, kad bija pieraksts, braucām uz Rīgu, kavējot darbu un skolu, jo bērnu klātbūtne bija obligāta. Ar 20 min. kavēšanu sagaidījām savu rindu, kur uzzinājām, ka ir jābūt bērniem obligātas ID kartes vai pases. Rezultāts - kavēta skola, kavēts darbs, lieka braukšana uz Rīgu. Zaudēti 2 jauni klienti. Nākamajā dienā kontus ar dzimšanas apliecībām un bez bērnu klātbūtnes atvēru citā bankā.

21.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (3)

Good Intentions 21.05.2022

Jebkurā bankā vajadzīga vai ID vai PASE.

O Olita 21.05.2022

Nav. Šobrīd šai pašai bankai ir akcija, ID vai pase no 15 gadiem vajadzīga.

Luminor banka 30.05.2022

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu un rastu katram klientam piemērotāko risinājumu.

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, izmantojot bankas pakalpojumus, šoreiz ir bijusi negatīva.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu
Luminor komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes