Luminor Bank - Krāpšana

Banka nenodrošina klientu aizsardzību, jo tajā ir visvairāk naudas izkrāpšanas gadījumu ar analogām viltus lapām. Bankas komunikācija ar klientu ir katastrofāla-zvanot uz info tālruni, bieži tika saņemta pretrunīga informācija. Uz klienta iesniegumu ar konkrētiem jautājumiem pēc 5 nedēļām tiek atbildēts vienā strupā teikumā, pie tam, angļu valodā.

21.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes