DNB - serviss

Gribu tikai vērst jūsu uzmanību uz apkalpošanas servisu-

Pēc bankas sistēmas it kā kļūdainas īsziņas nosūtīšanas par izmaiņām bankas kontā (it kā veikts pirkums esot mājās) bija nolemts bloķēt karti, nu tā teikt- visādam gadījumam. Varat vienīgi minēt pēc cik ilga mums izdevās to izdarīt? Pēc divu stundu(!) "karāšanās" uz telefona.. Un tas ir tepat Latvijā!!
Ja jums, lai protams tas nenotiek, bet radīsies vajadzība bloķēt DNB karti, tad rēķinieties, ka "kādam" tiks dots laiks, lai to varētu patīrīt..

.. un gribētu zināt- nu kā klientu apkalpošanas līnija var būt aizņemta divas stundas 10 vakarā?

Komentāri (1)

M M.M 01.03.2012

Kāda sūda pēc tev jābloķē karte? Tad jau sanāk ka biji pazaudējis, un gribēji bloķēt dēl pazaudēšanas ne jau dēl tās īsziņas. Man ar viņa atnāca un man ne silts ne auksts. Starp citu īsziņa atnāca 10 no rīta, un tu tik desmitos vakarā iedomājies ka tev, redz karti vajag nobloķēt..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes