www.sudzibas.lv Ludmila Zaharova Плохой сервис

Ludmila Zaharova - Плохой сервис

Добрый день! 06.02.2024.отправлено э-письмо в СГД и получен 07.02. ответ от консультанта по таможенным вопросам.(письмо в приложении) Суть проблемы в том, что Л.Захарова отправила внуку бандероль в Великобританию, но адресат по какой-то причине эту бандероль не получил и ее вернули в Латвию. Весь путь бандероли мы смогли отследить через pasts.lv. Сейчас согласно этим сведениям бандероль находится на Рижском 57.post ofise LV-1057. Однако сегодня сходив туда Л.Захарова так и не получила свою бандероль назад, хотя стоимость ее 13,-евро. Поскольку у моей подруги нет принтера и она не смогла показать работникам LV-1057 ответ от СГД консультанта, то мы Вам пересылаем.Контакты Л.Захаровой , м.26108545, ст.67130541, э-почта [slēpt]@inbox.lv. Заранее благодарим за решение проблемы ! от имени Л.Захаровой - ar cienu, Тамара Шевцова.

Labdien!

 

Informējam, ka sūtījums RS351270331LV, atrodas Rīgas 57.pasta nodaļā, LV-1057, Prūšu ielā 2, Rīgā, nevis Latvijas muitā.

Skatīt saiti https://www.pasts.lv/lv/kategorija/sutijumu_sekosana/?locale=lv-LV&id=RS351270331LV .

 

Jūsu gadījumā pastāv iespēja mutiski deklarēt fiziskas personas atpakaļ ievestu sūtījumu, par kuru var pārliecināties, ka to nav izdevies piegādāt saņēmējam trešajā valstī, ja šī sūtījuma vērtība nepārsniedz EUR 1000 vai kura neto svars nepārsniedz 1000 kg un sūtījumā nav iekļautas akcīzes preces vai preces, uz kurām attiecas aizliegumi vai ierobežojumi.

 

Ja izvēlaties šādu iespēju, Jums jāvēršas pie pasta operatora, konkrētajā gadījumā pie VAS “Latvijas Pasts”, nosūtot elektroniskā pasta vēstuli [slēpt]@pasts.lv ar lūgumu izskatīt mutisko deklarēšanu fiziskas personas atpakaļ ievestam sūtījumam (norādot sūtījuma numuru un informāciju par sūtījumu). Pēc situācijas izvērtēšanas, VAS “Latvijas Pasts” Jūs informēs par rezultātu. Ja mutiskā deklarēšana tiks apstiprināta, sūtījumu izsniegs bez elektroniskas muitas deklarācijas iesniegšanas.

 

Gadījumā, ja sūtījums neatbilst kādam no minētajiem mutiskās deklarēšanas kritērijiem, vai muitas amatpersonas saskata riskus, kā arī nepieciešams veikt dokumentu pārbaudi, atpakaļievešana noformējama vispārējā kārtībā – elektroniski iesniedzot standarta importa muitas deklarāciju.

 

Aicinām turpmāk, sazināties ar VID Muitas pārvaldi rakstiski, izmantojot sarakstes iespējas EDS – sadaļa “Sarakste ar VID”, “Rakstīt jaunu vēstuli” un kategorija “Konsultācijas muitas jomā”.

Ar cieņu

VID Muitas konsultanti

Komentāri (2)

P Palīgs neskaidrajiem 08.02.2024

O tauta ne. Satraucas nevis ka vnuks pazudis, bet par savu 13 eiro bandroli..

Andris Sa 08.02.2024

Ludmila Zaharova sūdzas par savu stulbumu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes