Lokers SIA/ Autoserviss - Krāpšana

Salūza auto (precīzāk gultnis, aizmugurējai riepai) Bauskā, un kā pirmais autoserviss, kurš varēja saremontēt auto bija ''Lokers''.
Daudz nesaprotot automašīnās, pilnībā paļāvos uz servisa darbiniekiem, jo viņi tomēr zina savu darbu. Nepagāja 3 nedēļas no mašīnas remonta, jūtu ka mašīna atkal sāka gaudot. Aizvedu uz citu servisu, izstāstu situāciju, ka tikko nomainīts gultnis, nezinu kur problēma. Servisa darbinieki, ticot maniem vārdiem, ka tiešām gultnis tikai mainīts, sāka meklēt citu problēmu, zvana man un Saka ka mašīnai viss ir kārtība, mistiska problēma. Beigās tomēr izdomāja pārbaudīt arī nu jau salaboto gultni, kur konstatēja ka gultnis pavisam nav salabots, kur vēl klāt ir nākušas citas problēmas, ko diemžēl pirmajā servisā nepamanīja. Vienkārši pielaboja problēmu, lai ''Ķipa'' saņemtu naudu, diezgan normālu, un par pārējo vispār neiespringt. Kā arī interesanti ir tas, ka tika mainīts tikai viens gultnis, un saņemot mašīnu servisa "Lokers'', man darbinieks izteicās, ka otrs gultnis ilgi nenokalpos, un to arī būs jāmaina. Vai nevarēja samainīt uzreiz abus gultņus? Un es kā cilvēks kurš īsti nesaprotas mašīnās, pilnībā paļaujos uz servisa palīdzību, un maksāju naudu. Neiesaku šo servisu, jo šobrīd, ieguldu vēl lielākas naudas summas, nekā, ja pašā sākumā tiktu labota problēma.
Varbūt jums arī ir kāda pieredze ar šo servisu.

M

Komentāri (5)

T Taisnīgums99 04.01.2021

Kapec jums skjiet, ka tas otrais serviss tieshi nav krapnieki, kas apmelo pirmo servisu? Jus tachu no masinam neko nesaprot, tatad ari no servisiem neko nesaprotat un nespejat izvertet vinju darbu!

M mazuleuuce 04.01.2021

Nu sāksim ar to, ka ar otro servisu ir pilnīgi savādāka komunikācija. Komunikācija ar attēliem, kā arī ja rodās kāds jautājums, vai ieteikums, servisa darbinieki uzzvana un apjautājās.
Es protams neaizstāvu otro servisu, vai kaut kā tamlīdzīgi, vienkārši savādāka attieksme!

T Taisnīgums99 04.01.2021

Sudziba tik nav par komunikaciju pirmaja servisa, tas ka te viena servisa ar jums mazliet paflirtee un rafinetak jus apkrapj nenozime ka tas ir labaks ka pirmais serviss.
Jums tik to ir grutak saprast.

M mazuleuuce 05.01.2021

Sāksim ar to, ka tā ir mana pieredze, un man ir tiesības par to runāt.
Ja pirmajam servisam ir patstāvīgie klienti, tie tur arī paliks. Vienkārši šī bija mana pirmā pieredze, un diemžēl nepatīkama.
Ja nebija laika tanī brīdī KVALITATĪVI sataisīt, būtu atteikuši servisu, nevis taisījuši mašīnu, kas pēc 3 nedēļām atkal ir jātaisa, neticu ka mašīnas gultņi ir jāmaina ik pēc 3 nedēļām. Es maksāju naudu, par kvalitāti, un par to, lai droši varētu pārvietoties.
Kā arī, ja es esmu sieviete, tad mani var čakarēt?

T Taisnīgums99 05.01.2021

Ja tas otrais serviss ticeeja jusu vardiem tad vinji ir vel sliktaaki kaa pirmais!
Citas reizes buus veel nepatiikamaakas!

Ja gribat maksat naudu par kvalitati un droshi parvietoties tad jums ir japerk jauns auto ar razhotaja garantiju.

Tad sanak ja esat sieviete tad jus nedrikst chakaret? Tas serviss chakare tapat visus pec kartas bez diskriminacijas pec vecuma vai dzimuma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes