www.sudzibas.lv Liepājas Reģionālā Slimnīca slikts serviss,nelaipnu, necenzētu vārdu lietošana no medmāsu puses

AtrisinātaLiepājas Reģionālā Slimnīca - slikts serviss,nelaipnu, necenzētu vārdu lietošana no medmāsu puses

Šobrīd liepājas reģionālā slimnīcā atrodas mūsu tēvs. Viņš ir staigājošs pacients, bet staigā ar grūtībām, jo ātri aizkūst. Viņam ir elpošanas un sirds problēma. Viņš atrodas "iekšējos slimību nodaļā", 2. Stāvā. Palātā ir ļoti karsts, viņš ir nosvīdis un no rīta pamāžoties spilvens un gultas drēbes ir slapjas (no karstuma) . Īpaši cilvēkam, kuram ir grūti ar elpošanu un sirdi, būtu vēlama piemērotāka temperatūra vai vismaz būtu labi, ja ļautu paturēt atvērtas palātas durvis. Š. G. 7.12. Jautājām šīs nodaļas medmāsai (vārdus, uzvārdus šobrīd nezinām) vai varam pavēdināt un paturēt atvērtas palātas durvis uz ko medmāsas attieksme bija nelaipna. Viņa " atcirta", ka pacients ir staigājošs un var iet koridorā. Tālākās sarunās viņa neielaidās. Š. G. 9.12. Tēvs zvanīja un sarunā painformēja, ka cita medmāsa esot teikusi, ka neturēs palātas durvis atvērtas, jo viņai neesot jāelpo " piepirstais gaiss" un to, ko slimnieki " piepļūtījuši". Bijuši arī citi nelaipni teksti. Brīžos, kad tēvs nedaudz atver durvis, lai ieplūstu vēsāks gaiss no koridora, medmāsa tās atkal aizver. Tad ir jautājums kura intereses slimnīcā ir primārās? Kā lai ar to cīnās pacients, kuram tiešām ir karsts un tas viņam sagādā grūtības. Tēvs slimnīcā iegāja bez iesnām, bet šobrīd ir iesnas un pieļaujam, ka tas varētu būt no lielās svīšanas... Bet mans stāsts ir par medmāsu attieksmi. Mēs nedzīvojam vairs tādā laikmetā, ka šādi drīkst rīkoties. Ir jābūt laipnai, cilvēcīgai attieksmei, vērstai uz pacienta ērtību un labsajūtu. Principā šāda medmāsas attieksme definējama kā necenzētu vārdu lietošana sabiedriskā vietā (pēc latvijas apk sīkais huligānisms) . Tātad, ceru, ka uz mūsu, kā bērnu sūdzību būs kāda reakcija, jo mēs to nevēlamies pieļaut, ka šādi izturas pret mūsu tēvu. Ja attieksme nemainīsies, būsim spiesti griezties tālāk. Vēlos piebilst, ka šajā nodaļā ir arī laipnas medmāsas. Varu šobrīd teikt tikai pa šiem diviem konkrētiem datumiem.

09.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta IDU 15.12.2018

Paldies Liepājas reģionālajai slimnīcai par to, ka ātri un operatīvi tika risināts jautājums par atsevišķu medmāsu attieksmi. Attieksme tiešām ir mainījusies un uzlabojusies. Atvainojamies,ja sagādājām neērtības tiem, kuri tajā visā nebija iesaistīti, bet tajā brīdī, kad tēvs jutās slikti un bija tik karsts, kā arī bija atsevišķas domstarpības dēļ tā, nolēmām informēt, lai tas tiktu risināts. Nevēlējāmies no tā radīt papildus lielu uzmanību.Šobrīd sakām paldies Liepājas reģionālajai slimnīcai un Iekšējo slimību nodaļai.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes