Liepājas Reģionālā Slimnīca - Slikts serviss

Lēnais nevajadzīgais postenis pirms stacionāra 2. Stāvā

ieteikums nr1: ja visi pirms-operācijas nepieciešamie izmeklējumi ir veikti slimnīcā, lūdzu sagatavojiet portfolio ar tiem, nevis liekat smagi slimam cilvēkam skraidīt pa pilsētu meklējot, vai kāda vieta ir vaļā, kas visu izdrukā, jo jums patīk papīri, nevis elektronika. Lūdzu domājiet par pacientu, nevis sevi.

Ieteikums nr2: likvidējiet pirmsposteni un pie ģērbtuvēm uzlieciet lielu krāsainu plakātu - "pārģērbieties palātas apģērbā un ejiet cauri ģērbtuvei pie māsu galda".

Sūdzība par posteni 2. Stāvā:
1) es neēdis, nedzēris, agri cēlies, uztraucies, nostāvējis Rindā reģistrācijā uzeju stacionārā ar domām par tūlīt plānoto operāciju un ķirurga/anestiziologa/māsu komandu, "kas mani jau gaidot", bet tur priekšā otra Rinda, kurā iesprūdu uz ilgu laiku. Sapratu, ka pienākusi mana kārta ilgajā gaidīšanā, jo persona pamāja ar galvu uz mani un tad uz krēslu pie sava galda, tāpat kā es aicinu suni mašīnā.
2) noskaitīja virkni ar dokumentiem, kas mani nošokēja, jo man viss bija līdzi tikai dievišķas nejaušības dēļ, slimnīca nebija teikusi, ka man kas jāizdrukā un jāsagatavo uz operāciju. Pārjautāju par vienu dokumentu, uz ko sekoja agresīvs ķērciens dot tikai to, ko sapratu un tikai pēc tam sākt prasīt to, ko nesaprotu. Tas ļoti palēlināja procesu, jo vairs nedrīkstēju iedot savu mapi, bet viss bija jāizšķirta un jāatrod viena lapele, par kuru pārjautāju, un tā jāizņem ārā, un jāiedod pēc mapes. Ja tā ir slimnīcas dīvaina neefektīva oficiālā politika attiecībā uz pacientiem, nevis šīs personas patvaļa, tai jābūt izdrukātai un noliktai uz galda, vienkārši lai izvairītos no agresīvās kliegšanas. Neviens negrib, ka uz viņu agresīvi ķērc pirms smagas operācijas.
3) sekoja Ilga ņemšanās ar papīriem, visu parakstīju nelasot, jo sagatavota operāciju zāle/ķirurgs/anestiziologs/3 māsu komanda uz mani gaidīja visu šo laiku. Diemžēl jāSaka par laimi lejā reģistrācijā pirms tam daudziem nestrādāja kartes limits, bail iedomāties, ja tie visi te vēl būtu pirms manis. Ķirurgs tiešām dabūtu nogaidīties.
4) agresīvi novervelēja kaut ko par vienu neaizpildītu Rindiņu formā, ko man kārtējo reizi neviens nebija pateicis, ka man pašam jāaizpilda.
5) vācot mantas, atslēgas, papīrus, un pārģērbjot džemperus, no pirms-operācijas stresa nepamanīju, ka nedaudz nošļukusi maska, ko vienmēr valkāju pareizi. Posteņa persona sāka kliegt, siekalām šļakstot uz visām pusēm, pat nesapratu, ko, jo spogulī neskatījos un nezināju par masku. Vispār viņa mani nostādīja bīstamā situācijā, jo ar negatīvu covid skrīningu ierados uz smagu operāciju ar pēcoperācijas uzraudzīšanu slimnīcā, bet viņas 1x lietošanas maska aizturēja tikai minimālu daļu no izšļakstītajām daļām, kas ar lielu varbūtību varēja saturēt vīrusu, zinot, cik daudzi mediķi un palīgpersonāls lrs ir inficēti.

Persona, kurai nav nekādas izpratnes par pieklājību, vnk nedrīkst strādāt apkalpojošā sektorā. Varbūt nolieciet viņu pie telpu uzkopšanas, bet ne tur, kur cilvēki ierodas uz smagām un riskantām operācijām, jo stresa līmenis jau tā ir pamatīgs, lai vēl nevajadzīgi tērētu laiku neprofesionālai uzvedībai.

18.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes