LV RU

Liepājas Reģionālā Slimnīca - Slikta attieksme

Par jaundzimušo un intensīvās terapijas nodaļu. Bērns piedzima ātrāk, tāpēc bija šajā nodaļā, kas man kā mammai bija tīrākā elle. Es uzskatu, ka attieksme no medmàsu pusēm bija vienkārši graujoša. Tas ir mans pirmais bērns. Būtu tikai normāli, ja tiktu parādīts kā bērns jākopj, jāceļ u. Tt. Bet, kad bērns bija nolikts uz vēdera, un es nezināju kā pareizi pacelt, pajautājot māsinai, atbilde bija - man nav laika, pašai jāiemācàs. Kur tad to var iemācīties, ja tevi atšuj ik reizi, kad kaut ko pajautā? Beigàs man pat bija bail kaut ko vaicāt. Man pat tika aizrādits, ka bērnu pārāk ilgi ģērbju, pogāju ilgi bodiju ciet. Man gan šķiet, ka maza bērna aprūpei nepieciešamas lēnas un mierīgas kustības. Kāds gan miers, ja tev aiz muguras stāv, skatās kā visu dari, jūties kā eksāmenā - nokārtosi vai nē. Katru dienu skaitīju stundas līdz dienai, kad ar mazo tiksim ārā no šīs elles!

05.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

An

Komentāri (32)

Saivii 05.06.2019

Vardus un uzvaardus veelams studijaa.

Be Bez_vārda 05.06.2019

Priekš tam ir māmiņu klubi, u.c. vietas kur to mācīties, plus literatūra par to. Kapēc 9 mēnešu laikā nevar iet uz kursiem un lasīt literatūru par doto tēmu? Un galu galā vecāki, radi, draugi kam pašiem ir bērni, kuri varētu pamācīt, plus internets... savādi, uztaisa bērnu ,bet lāgā nezin kaa ar to apieties.

ža Žanna Stoļarova 05.06.2019

Bez_vārda cik jūs gudra, tad ņemiet un parādiet jaunai māmiņai kā vajag apieties ar viņas bērnu. Var padomāt ka kad jums piedzima bērns jūs visu zinājāt.

Be Bez_vārda 05.06.2019

Tkapēc 9 meneshu laikaa nav iespeejams apmekleet atbilstoshus kursus? Ir tak dots tik daudz laika ko trenneeties un maaciities.

ža Žanna Stoļarova 06.06.2019

Nevisi var atļauties tādus kursus, viņi nav bez maksas.

Be Bez_vārda 06.06.2019

Jā,kā tad. Taisīt bērnu var atļauties, internetu var atļauties, ceļojumos braukt var atļauties, televizoru var atļauties, bet kursus nevar atļauties. Tad ir jāiet uz labdarības iestādēm,vai soc dienestiem ,kur ar tādiem darbojās. Un naudu te pieminēt nav vajadzības, jo tas jau ir nojāts gājiens. Pēc tam tie bez naudas skries pēc pabalstiem... ehh... murgs, šis aplis nebeigsies šajā valstī nekad...

An anonima123 06.06.2019

Kursos tas viss protams tiek parādīts,bet kā tad ir tad,kad tas viss notiek dzīvē? Vai tad kursos tev tiek dota iespēja pacelt īstu bērnu? Un es visu to laiku biju slimnīcā,un pie manis drīkstēja nākt tikai mans vīrs (ne jusu minētie radi,kas var palidzèt). Visi jau baigi gudrie! Nezināju,ka visi piedzimst jau visu mākot. Ja jums nav kur atstàt savu źulti un to,ka esat baigi gudrs/a ,tad varbūt atstājiet to citur

ža Žanna Stoļarova 06.06.2019

Tieši tā, labāk būtu palīdzējusi un pamācījusi jauno māmiņu, nevis uzbrukusi. Gudrā atradusies.

really? 06.06.2019

Jaa tads sikums bija jau elle,tad veelu veiksmi,kad majas berns naktis raudas un negules, augs, tagad tikai saksies visa jautriba, to sauc- kluusana par vecaakiem! bija ta kaa jabut skaidrs pirms "metaaties pie darba"

An anonima123 06.06.2019

,bet ja tev apkārt ir negatîva gaisotne,tas ietekmē mammas psihi,viņa paliek nervoza un līdz ar to arī bērns ir nemierīgs. Nesaprotu,par ko tagad tiek pārmests man? Ar bērnu lieliski tieku galā. Nezināju,ka piedzimstot 1.bērnam vecāki 1000% visu māk un prot,vienmēr ir jautājumi un neskaidrības! Tàpēc ir domāts personāls,kas palīdz

Be Bez_vārda 06.06.2019

Personālam nav jums jākalpo, tad jums vajag auklīti kas njemsies ar jums. Medmasam ir citi pienākumi, piemēram, jums katetrus ielikt vai sniegt medicīnisko palīdzību, nevis apmacīt sievietes dzīvei.

Na Nav vārda 06.06.2019

Diemžēl piekrītu katram vārdam. Pati biju Liepājas slimnīcas jaundzimušo intensīvajā nodaļā.
Ne visas protams, bet daudzas no māsiņām bija ļoti nepatīkamas. Viņām derētu laiku pa laikam apmeklēt psiholoģijas kursus, kur pamācītu pieklājīgu attieksmi pret māmiņām, kuras jau tā knapi var nervus savākt kopā no uztraukuma par savu mazulīšu veselību.

Be Bez_vārda 06.06.2019

Nav ko dzemdēt ,ja nervi netur.

An anonima123 06.06.2019

Nu es atvainojos,ja tā ir bērnu nodaļa,tiešām grūti noveltīt 2 min?

La Laika smiltis 06.06.2019

Vnk iespārda lielākā daļa no komentāriem. Tik daudz ļauna prieka par to, ka var kādam uzbraukt! Bija iespēja arī paklusēt. Ceru, ka jaunā māmiņa nu jau būs apguvusi nepieciešamo. Veselību Jums un mazulim!

Be Bez_vārda 06.06.2019

Ja 9 meneshu laikaa nespeej to apguut, tad 24h laikaa diezvai sanaks :D bet ceresim protams uz labaako.

An anonima123 06.06.2019

Cik cilvèki ir aprobeźoti. 100% tas,kas raksta šos bērnišķīgos komentārus pats nav vecāka lomā.
Laika smiltis- vismaz 1 pozitīvs komentārs

Be Bez_vārda 06.06.2019

Te laikam sapulcējušies daudzbērnu ģimenes pārstāvji, kas pirmie stāv rindā pēc pabalstiem un nezin kā paņemt bērnu rokās, vai vel labāk, nezin kā saģērbt bērnu . :D

An anonima123 06.06.2019

Cik labi,ka jūs visu màkat un zināt. Vairāk gan izskatās,ka pamācīt un gudri runāt-to vien mākat

Be Bez_vārda 06.06.2019

Es netaisu bērnus un pēc tam nesūdzos,ka nemāku viņus saģērbt. Vai jau esat iemàcijusies, ka varat te atbildēt? Ja taisa bērnus, tad jauzņemās atbildība un reāli tās lietas pa 9 meneshiem jāmācās, ja arī ne atrak, ja tiek planots bērns, ja tas ir gadījuma variants, tad 9 meneshi ir pilnigi pietiekosh laiks lai macitos un trenetos, tur nav pie vainas māsas,tikai pašu vaina, ka neesat pa ilgo laiku mācijusies.

Pi Pif 07.06.2019

Bez_vārda Lūdzu turpini nevairoties.

davfreim 06.06.2019

Stāsts no tā, ka man ir tiesības, bet pienākumu nav nekādu un visi slikti tikai ne es.

Be Bez_vārda 06.06.2019

Piekrītu.

An anonima123 06.06.2019

Oi nu kādi gudrinieki. Es šeit nejautāju jūsu viedokli,tikai pateicu kā tas viss izskatījās no manas puses. Un runājot ar citām mammām,arī viņām nepatika māsiņu attieksme. Ta jau neviena neko neprot?

Be Bez_vārda 06.06.2019

Tas nozīmē, ka gulties un taisīt bērnus var, bet mācīties ,kā apieties nejēdz. Atradušās dāmas. Slimnīca nav skola, izņemot,protams,studentiem medicinas novirzienā. Praktiskas lietas jums jāmācās pašām, kas tur ko nepielekt.

An anonima123 06.06.2019

Ak dievs,nu varbūt varat pārstāt vislaik pārmest par to,ko neesmu pelnijusi? Neesmu no tām mātēm,kas bērnu taisīja neapzināti,to negribot. Bērns tika ļoti gaidīts,un tā ka bija sarežgījumi visas gr laikā,vismaz pēc dzemdibām vēlējos sagaidit attieksmi,kas liek justies labi un komfortabli,nevis stresā. Ja neizjūtat šo situāciju,jo pats/i tādā neesat bijis/usi (vairāk gan liekas,ka komentārus raksta dzīvesgudrs vīrietis,jo vini jau pae sieviešu lietam zina vislabāk),tas varbūt vismaz vienu reizi paklusejiet un izgàz savu žulti un negācijas citur. Es apmeklēju kursus,kur no attāluma tika parādīts kā bērns jābaro un citas lietas. Bet es uzskatu,ka,kamēr ar to nesaskaras dzivē,viss liekas tik vienkārši. Kuros kursos,vismaz Liepājā,katrai māmiņai ir iespēja pacelt īstu zīdaini un apmainīt pamperu? Kā var iemācīties barot bèrnu ar kruti,lasot grāmatas? Katrs bērns ir individuāls!

Be Bez_vārda 06.06.2019

Nu nu, induviduāls tas kļūst tad kad spēj rīkoties. Zidainis nav individuāls, jo neko vel nespēj, ne paēst ne ko uzgērbt.

An anonima123 07.06.2019

Nejauciet vārdus individuāls un patstāvīgs!

Be Bez_vārda 07.06.2019

Aizej vel vienu uztaisi un paraudi ,cik slikta valsts. Besii shitas daudzbernu gjimenes. Muzhdien shiem ir prioritates it visur, i augstskolaas i med.iestaadees. laiks sho sisteemu mainiit.

ramona 07.06.2019

Nesaprotu nosodīšanu. Es dzemdēju Stradiņos. Nezinu kā citur, bet tur ir mammu ārsti un bērnu ārsti. Man atnāca bērna ārsts (vai masiņa, bet nu tas lomu nemaina) pastāstīja, parādija kā vajag kā nē. Es biju gan kursos, gan grāmatas lasījusi, taču tāpat klausījos, jo reālajā dzīvē viss ir savādāk. Protams, arī bail bij kko ne tā, rūpīgi ģērbu un neviens neatļāvās pateikt, ka par ilgu. Pat pie pirmās barošanas stāvēja blakus un skatījas vai pareizi daru. Vai visas to nav pelnījušas? Īpaši pirmo bērnu mammas...

P.s. ja kāds/kāda nav dabūjis/-usi nav mana problēma, ar savu negāciju var iet ieskrieties;)

An anonima123 07.06.2019

Bez_vārda- nav brīnums,ka jums nav bērnu. Ar tik lielu negatīvismu bērnus neaudzina! Es jums vēlreiz jautāju,ja pirms tam neizlasījat (varbūt esat tāds/a ego,ka filtrējat un uztverat tikai savu sakāmo)- kur PIRMS dzemdîbām var trenēties apģēbt un apkopt DZĪVU mazulii,nevis lelli? Kur es pirms dzemdībām varu pabarot bērnu ar krūti? Izlasīt grāmatā teoriju ir viens,bet bērs ir dzīva būtne,nevis nedzīva lieta,kam ie lietošanas instrukcija. Varbūt lieciet lietā savu gudrību un rīkojiet kursus jauaniem vecākiem? Un kādas tiesības jums ir mani te pazemot,ka bez maz liekos gultā ,nepadomājot pa sekām? Varbūt man tagad jau savam mazulim no maza vecuma jāmāca kā apieties ar mazuli,lai viņš vēlāk to prastu un tàdi kà jūs viņu nepamācītu? Izklausieties pēc īgna pensionara,kas vienmēr visu zina labāk un visus pamāca!

Be Bez_vārda 07.06.2019

Mīlulīt, tu taču gribi,lai tevi pamāca. Taisīt bērnus māki, skriet pēc valsts naudas māki, bet rūpēties par bērnu nemāki? Kas tev lika taisīt bērnus?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes