Liepājas Reģionālā Slimnīca - Slikta attieksme

Vakar pazvanīju ātrajai palīdzībai, jo brālim bija ļoti slikti. Viņš tika ievietots reanimācijas nodaļā. Visu vakaru mamma centās sazvanīt un noskaidrot kā brālim ir un vai paliek labāk, pēc daudziem mēģinājumiem izdevās noskaidrot, ka brālis ir pie samaņas. Otrā dienā vairākas stundas atkal mēģinājām sazvanīt dakteri, bet tas neizdevās. Nonācām pie slēdziena, ka jādodas uz slimnīcu, lai noskaidrotu kas un kā, bet nonākot tur ārstes attieksme zem nulles. Kad prasu cik augsts bija brālim cukurs atbild, ka nenosakāms (nopietni?) nolasa arī man morāli par to, ka līdz man ir bērns un, ka vajag zvanīt nevis braukt uz ko atbildēju, ka viņu nav iespējams sazvanīt. Ārste paceltā balss tonī lasa morāli, ka viņa visu dienu esot kabinetā un acīm redzot esmu stulba, ja nevaru viņu sazvanīt. Mīļie dakteri vai tas ir normāli? Vai man ir jāklausās pātmetumi, ka man paņemts līdz ir bērns utt, laigan viņu nevar sazvanīt.. Ziniet es prieka pēc covid laikā ar sabiedrisko transportu braukāju, ne? Liels fujdakterei no reanimācijas par tik neadekvātu attieksmi pret pacienta ģimenes locekļiem. Būtībā aizbraucu lai paklausītos morāli un neuzzinātu neko, tik vien, ka paldies dievam viņam paliek labāk.

02.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes