Liepājas Reģionālā Slimnīca - Nekompetents personāls

Šodien 11.05.2022. ar mammu vēršamies Liepājas Reģionālās Slimnīcas traumpunktā.

Sūdzības mammai: stipras sāpes krūškurvī, nemiers un trauksme.
Reģestratūrā strādājoša māsiņa, pavaicāja kāds ir iemesls trauksmei, uz ko mamma atbildēja, ka saņēma sliktu ziņu.
Māsiņa, nereģistrējot mammu kā pacientu, palūdza mūs uzgaidīt. Pēc kāda laika pienāca ārsta palīgs, pajautāja kas noticis, mamma izskaidroja, ka nevar nomierināties, asaras tek, pati trīc un ļoti sāpot sirds. Ārsta palīgs uzdeva vēl vienu jautājumu - kāds ir iemesls, kāpēc mamma ir satraukusies? Mamma atbildēja, ka saņēma sliktu ziņu un ļoti pārdzīvoja, bet uztrauc sāpes krūškurvī.
Ilgi nedomājot, ārsta palīgs atbildēja - “Ja Jūs zināt iemeslu, kāpēc esat tik ļoti satraukusies, tad rīt jāiet pie ģimenes ārsta pēc nosūtījuma, jo tādu problēmu risina tikai psihiatrs”.

Uz lūgumu veikt izmeklējumus (izmērīt asinsspiedienu, veikt kardiogrammu - jo primāra problēma tomēr ir sāpes), teica, ka - “Nav pamatu kaut ko pārbaudīt, jo tas ir tikai satraukums.”
Pajautājot vismaz kādu palīdzību, tika iznestas zāles - viena tablete “Noofen” un glāzīte ar “Pavlovu mikstūru”.

Pirmkārt, mammu pat nereģistrēja, visa izklāsta situācija notika pie reģestratūras. Otrkārt, uzskatu, ka ārsta palīgs darbojas nekompetenti, jo neveica nekādus izmeklējumus.
Atbraucam uz slimnīcu, lai pārliecināties, ka ar mammu viss ir kārtībā, jo tādas sāpes viņa piedzīvoja pirmoreiz, bet kā var pēc acu skatiena pateikt, ka sirds sāp no satraukuma? Mamma ir gados, bet neviens pat nepajautāja par vispārīgo veselības stāvokli, vai lieto zāles, kādas ir slimības. Respektīvi primāra apskate jau nebija nodrošināta.

Saprotu, ka varbūt arī citi pacienti ar smagākiem gadījumiem, un mēs arī bijam gatavas gaidīt. Bet veikt pārbaudi, lai pārliecināties, ka tiešam viss ir kārtībā, mums atteica.

Stāsts ir par to, ka, kādas garantijas, ka ar mammu būs viss kārtībā arī tad, kad būsim mājās? Kā var būt tik ļoti pārliecinātam, ka problēmas (sāpes krūškurvī) pamatā ir tikai satraukums nevis kaut kas nopietnāks?

Līdz šim bija tikai pozitīva pieredze, nonākot LRS. Bet šodienas situācija rada šaubas par personāla kompetenci.

11.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes