Liepājas Autobusu Parks - Slikts serviss

Pirku biļeti no Liepājas uz Rīgu nākamajai dienai, bet saņemot savu biļeti, sapratu, ka ir iedota nepareizai dienai. Uzreiz devos atpakaļ, lai samainītu. Kasiere rupji man uzbruka un teica, ka es esot vēlējusies tai dienai. Kāpēc man ir jāuzklausa rupji pārmetumi un jāmaksā komisijas maksa par kasieres kļūdu? Neesmu vainīga, ka viņa nedzird.

K

Komentāri (5)

Likumsargs 12.05.2017

Redziet, vispār jau Jūs pati vainīga esiet! Varbūt esat redzējuši pie kases uzrakstu "BIĻETI UN NAUDU PĀRBAUDIET NEATEJOT NO KASES".
Nevainojiet citus savā stulbumā!

Komisijas maksu Tu maksāji nevis par kasieres kļūdu, bet par biļetes iepriekšpārdošanu.

K Klienteee 13.05.2017

Esmu bārene un man par biļeti nav jāmaksā. Cik sapratu no viņas, tad komisijas maksu viņa prasīja, jo nācās atcelt iepriekšējo biļeti.

TasEsLV 15.05.2017

Ja jau esi bārene un biļete ir bez maksas, kur problēma izmest miskastē un "nopirkt" nākamo?

S SAVEJAIS123 20.09.2017
slikts serviss

zem katras kritikas vadibas atieksme( LAIMAS)PERSONĀ kura domā ka ir dieviete LAP.ja jus zinatu lap attieksmi pret pret šoferiem tad jūs tad par vadītajiem butu cits viedoklis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes