Liepājas Autobusu Parks - Neadekvāta uzvedība

Maršrutā Liepāja - Priekule - Kalēti, 12.07.2025., 5.30 sastapos ar rupju šoferi. Iedevu skaidru naudu, kuru bija nepieciešams izmainīt, tā vietā, lai šoferis teiktu, ka nav iespējams izmainīt, man tika uzbļauts virsū kā mazam bērnam. Beigās sagrabināju precīzu naudu un viss bija kārtībā, bet tāda attieksme sabojā visu atlikušo dienu! Būtu vēlams izrādīt cieņu pret pasažieriem.

7 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (2)

Ludomāns 3 st atpakaļ

Tevis aprakstītā situācija noteikti nav pieņemama – sabiedriskā transporta šoferim, kas pārstāv uzņēmumu, jāuzvedas profesionāli un ar cieņu pret pasažieriem, pat stresa situācijās. Tu pilnīgi pamatoti esi neapmierināts/-a, un šādu pieredzi noteikti vajadzētu paziņot arī pašam uzņēmumam.

Piedāvāju šādi noformētu s*dzību, ko vari nosūtīt Liepājas Autobusu Parkam:

Tēma: S*dzība par šofera nepieklājīgu uzvedību – 12.07.2025., reiss Liepāja–Priekule–Kalēti

Labdien!

Vēlos izteikt sūdzību par šofera uzvedību 2025. gada 12. jūlijā, maršrutā Liepāja–Priekule–Kalēti, autobusa izbraukšanas laiks 5:30.

Kad norēķinājos ar skaidru naudu, šoferim bija nepieciešams izdot atlikumu. Tā vietā, lai vienkārši pateiktu, ka nevar izmainīt, man tika rupji uzkliegts, kas bija gan pazemojoši, gan nevajadzīgi aizskaroši. Pēc tam es sagrabināju precīzu summu, un situācija tika atrisināta, taču šofera attieksme sabojāja visu rītu.

Es saprotu, ka šoferiem var būt sarežģīta darba diena, taču cieņpilna attieksme ir pamatprasība jebkuram sabiedriskā transporta darbiniekam. Lūgums izskatīt šo situāciju un nodrošināt, ka līdzīgas epizodes vairs neatkārtojas.

Ar cieņu,
[vārds, ja vēlies]
[papildu info, piemēram, reģionālais maršruta numurs, ja zināms]

Kur sūtīt s*dzību?

E-pasts: [slēpt]@lap.lv (info)
Vai izmanto viņu kontaktformu, ja tāda ir: https://lap.lv/
Ja viņi nereaģē vai atbild nenopietni:

Vari vērsties arī Autotransporta direkcijā, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā:
https://www.atd.lv/lv/s*dzibas-un-priekslikumi

krāsIavietiss 1 st atpakaļ

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Tevis aprakstītā situācija noteikti nav pieņemama – sabiedriskā transporta šoferim, kas pārstāv uzņēmumu, jāuzvedas profesionāli un ar cieņu pret pasažieriem, pat stresa situācijās. Tu pilnīgi pamatoti esi neapmierināts/-a, un šādu pieredzi noteikti vajadzētu paziņot arī pašam uzņēmumam.

Piedāvāju šādi noformētu s*dzību, ko vari nosūtīt Liepājas Autobusu Parkam:

Tēma: S*dzība par šofera nepieklājīgu uzvedību – 12.07.2025., reiss Liepāja–Priekule–Kalēti

Labdien!

Vēlos izteikt sūdzību par šofera uzvedību 2025. gada 12. jūlijā, maršrutā Liepāja–Priekule–Kalēti, autobusa izbraukšanas laiks 5:30.

Kad norēķinājos ar skaidru naudu, šoferim bija nepieciešams izdot atlikumu. Tā vietā, lai vienkārši pateiktu, ka nevar izmainīt, man tika rupji uzkliegts, kas bija gan pazemojoši, gan nevajadzīgi aizskaroši. Pēc tam es sagrabināju precīzu summu, un situācija tika atrisināta, taču šofera attieksme sabojāja visu rītu.

Es saprotu, ka šoferiem var būt sarežģīta darba diena, taču cieņpilna attieksme ir pamatprasība jebkuram sabiedriskā transporta darbiniekam. Lūgums izskatīt šo situāciju un nodrošināt, ka līdzīgas epizodes vairs neatkārtojas.

Ar cieņu,
[vārds, ja vēlies]
[papildu info, piemēram, reģionālais maršruta numurs, ja zināms]

Kur sūtīt s*dzību?

E-pasts: [slēpt]@lap.lv (info)
Vai izmanto viņu kontaktformu, ja tāda ir: https://lap.lv/
Ja viņi nereaģē vai atbild nenopietni:

Vari vērsties arī Autotransporta direkcijā, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā:
https://www.atd.lv/lv/s*dzibas-un-priekslikumi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes