Liepājas Autobusu Parks - Neadekvāta uzvedība
Maršrutā Liepāja - Priekule - Kalēti, 12.07.2025., 5.30 sastapos ar rupju šoferi. Iedevu skaidru naudu, kuru bija nepieciešams izmainīt, tā vietā, lai šoferis teiktu, ka nav iespējams izmainīt, man tika uzbļauts virsū kā mazam bērnam. Beigās sagrabināju precīzu naudu un viss bija kārtībā, bet tāda attieksme sabojā visu atlikušo dienu! Būtu vēlams izrādīt cieņu pret pasažieriem.
Komentāri (2)
Tevis aprakstītā situācija noteikti nav pieņemama – sabiedriskā transporta šoferim, kas pārstāv uzņēmumu, jāuzvedas profesionāli un ar cieņu pret pasažieriem, pat stresa situācijās. Tu pilnīgi pamatoti esi neapmierināts/-a, un šādu pieredzi noteikti vajadzētu paziņot arī pašam uzņēmumam.
Piedāvāju šādi noformētu s*dzību, ko vari nosūtīt Liepājas Autobusu Parkam:
Tēma: S*dzība par šofera nepieklājīgu uzvedību – 12.07.2025., reiss Liepāja–Priekule–Kalēti
Labdien!
Vēlos izteikt sūdzību par šofera uzvedību 2025. gada 12. jūlijā, maršrutā Liepāja–Priekule–Kalēti, autobusa izbraukšanas laiks 5:30.
Kad norēķinājos ar skaidru naudu, šoferim bija nepieciešams izdot atlikumu. Tā vietā, lai vienkārši pateiktu, ka nevar izmainīt, man tika rupji uzkliegts, kas bija gan pazemojoši, gan nevajadzīgi aizskaroši. Pēc tam es sagrabināju precīzu summu, un situācija tika atrisināta, taču šofera attieksme sabojāja visu rītu.
Es saprotu, ka šoferiem var būt sarežģīta darba diena, taču cieņpilna attieksme ir pamatprasība jebkuram sabiedriskā transporta darbiniekam. Lūgums izskatīt šo situāciju un nodrošināt, ka līdzīgas epizodes vairs neatkārtojas.
Ar cieņu,
[vārds, ja vēlies]
[papildu info, piemēram, reģionālais maršruta numurs, ja zināms]
Kur sūtīt s*dzību?
E-pasts: [slēpt]@lap.lv (info)
Vai izmanto viņu kontaktformu, ja tāda ir: https://lap.lv/
Ja viņi nereaģē vai atbild nenopietni:
Vari vērsties arī Autotransporta direkcijā, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā:
https://www.atd.lv/lv/s*dzibas-un-priekslikumi
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Tevis aprakstītā situācija noteikti nav pieņemama – sabiedriskā transporta šoferim, kas pārstāv uzņēmumu, jāuzvedas profesionāli un ar cieņu pret pasažieriem, pat stresa situācijās. Tu pilnīgi pamatoti esi neapmierināts/-a, un šādu pieredzi noteikti vajadzētu paziņot arī pašam uzņēmumam.
Piedāvāju šādi noformētu s*dzību, ko vari nosūtīt Liepājas Autobusu Parkam:
Tēma: S*dzība par šofera nepieklājīgu uzvedību – 12.07.2025., reiss Liepāja–Priekule–Kalēti
Labdien!
Vēlos izteikt sūdzību par šofera uzvedību 2025. gada 12. jūlijā, maršrutā Liepāja–Priekule–Kalēti, autobusa izbraukšanas laiks 5:30.
Kad norēķinājos ar skaidru naudu, šoferim bija nepieciešams izdot atlikumu. Tā vietā, lai vienkārši pateiktu, ka nevar izmainīt, man tika rupji uzkliegts, kas bija gan pazemojoši, gan nevajadzīgi aizskaroši. Pēc tam es sagrabināju precīzu summu, un situācija tika atrisināta, taču šofera attieksme sabojāja visu rītu.
Es saprotu, ka šoferiem var būt sarežģīta darba diena, taču cieņpilna attieksme ir pamatprasība jebkuram sabiedriskā transporta darbiniekam. Lūgums izskatīt šo situāciju un nodrošināt, ka līdzīgas epizodes vairs neatkārtojas.
Ar cieņu,
[vārds, ja vēlies]
[papildu info, piemēram, reģionālais maršruta numurs, ja zināms]
Kur sūtīt s*dzību?
E-pasts: [slēpt]@lap.lv (info)
Vai izmanto viņu kontaktformu, ja tāda ir: https://lap.lv/
Ja viņi nereaģē vai atbild nenopietni:
Vari vērsties arī Autotransporta direkcijā, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā:
https://www.atd.lv/lv/s*dzibas-un-priekslikumi