www.sudzibas.lv Liepājas Autobusu Parks Briesmīga komunikācija, šoferu nolaidība

Liepājas Autobusu Parks - Briesmīga komunikācija, šoferu nolaidība

Svētdiena, bērns (10g) bija ciemoties pie māsīcas un nu jādodas mājās jo pirmdien skola. Pa dienu laicīgi iegādājos biļeti mobilly aplikācijā reisā: Rīga-Jaunjelgava-Aizkraukle. Reisa nr. 74910005. No Daugmales 18: 41 līdz Aizkrauklei 19: 50. Biļete: 03631
bērns pieturā ieradās ap 18: 35, ņemot vērā autobusa attiešanas laiku. 18: 56 veicu pirmo zvanu uz internetā norādīto nr. 63426779, kur mani nosūtīja zvanīt uz 80000079, savukārt šie mani nosūtīja zvanīt uz 80700004 un tur jau atkal mani sūta zvanīt uz Aizkraukles autoostu, autoosta atbildēja ka vispār nekāda sakara viņiem nav. Viņi tikai tirgo biļetes, jau tumšs bētns sūta neskaitāmas ziņas ka ir nosalusi. Protams pateicu lai atgriežas pie tantes jo 19: 19 vairs autobuss neieradīsies. Konkrētas skaidrības nav. Cik noprotu sarunas tiek ierakstītas tad lūdzu a/s Liepājas autobusu parks sakārtojiet komunikāciju savā uzņēmumā, lai operatīvi ātri tiek sazvanīts šoferis, kurš strādā neatnilstoši savam darbam un izbrauc pirms ierašanās laika no pieturas. Un kurš man šobrīd kompensēs ceļa izdevumus braucot pēc bērna 67km un neizmantoto biļeti? Jūsu uzņēmuma vainas dēļ! 19: 19 man atzvanīja darbiniece no numura 28344469, neko nezinot tā nevarot būt un jau atkal lai es sazinos ar Ogres filiāli, kura mani sūtīja zvanīt uz autoostu.

24.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes