www.sudzibas.lv lielvārdes galdniecība sia sliktas kvalitātes darbs

lielvārdes galdniecība sia - sliktas kvalitātes darbs

Ļoti ilga virtuves mēbeļu izgatavošana un uzstādīšana. No priekšapmaksas brīža līdz izpildei pagāja 6 mēneši. Darbs tika veikts pēc manām skicēm un izmēriem, kas zīmēti ar roku.Darbuzņēmējs man nesniedza nekādus rasējumus vai 3D modeļus. Uzstādīšana un pārtasīšana aizņēma vairāk nekā divus mēnešus. Sliktas kvalitātes, paviršs darbs. Stūra darba virsmas savienojuma vieta ar spraugām un līmeņa atšķirībām. Pēc ilgām domstarpībām piekrita pārtaisīt galda virsmu. Cokola malas nav aplīmētas ar abs maliņu, tās nav aizsargātas no mitruma. Bija iespējams atskrūvēt trauku mazgājamās mašīnas kājas, lai neveidotu pakāpienveida izgriezumu cokolā. Tējas atvilktne ir izgatavota nepareiza izmēra - īsāka par sliedēm. Uzspiežot uz priekšējās malas, tā izkrīt. Laminātam uz sienas paneļa visas zāģētās malas ir saplēstas un robainas. Nekārtīgs un nevienmērīgi izliekts sienas panelis un darba virsma. Plaukta durvis, kas atveras uz augšu, nepaceļas vairāk par 45 grādiem, mehānisms nav pietiekami izturīgs (tādu ieteica pats meistars). Atvilktnes pēc aizvēršanas izvirzās vienā pusē. Darbu veica meistars Viesturs, kura profesionalitāte neatbilst un nav piemērota tik precīzam darbam kā mēbeļu izgatavošana un zināšanu trūkums šajā jomā. Viņš objektā bija neregulāri, strādāja citriez tikai dažas stundas dienā. tikai pirms objekta nodošanas strādaja pilnas darba dienas. Darbs bija ļoti slikti plānots un organizēts.

Komentāri (4)

Cienījamais klient,

Mums ir patiesi žēl, ka izvēlējāties savas domas paust publiski, nevis tieši sazināties ar mums. Kopš projekta pabeigšanas ir pagājuši gandrīz divi mēneši, un tas rada jautājumu, kādēļ šādas pretenzijas netika izteiktas uzreiz pēc darbu nodošanas, īpaši ņemot vērā, ka projekta gaitā mēs kopīgi un rūpīgi pievērsāmies katrai detaļai - pēc Jūsu vēlmēm ieviesām papildu risinājumus.

Svarīgi uzsvērt, ka attēli, kas publicēti sudzibas.lv, tika uzņemti vēl darba procesa laikā, kad projekts nebija pabeigts. Pēc tam tika veikti labojumi atbilstoši Jūsu norādēm – tostarp virsmas nomaiņa uz frēzētu, kas estētiski ir pievilcīgāka. Tāpat tika pārveidotas skapīšu konstrukcijas, lai malas būtu līdz ar darba virsmu un vēl citas nianses. Šie papildu darbi prasīja gan laiku, kas pagarināja uzstādīšas termiņu, gan resursus, taču tika paveikti, lai nodrošinātu rezultātu atbilstoši Jūsu vēlmēm.

Atzīstam, ka projekta gaitā kavējām termiņu, par ko no sirds atvainojāmies un piedāvājām atlaidi, kuru pieņēmāt. Jāpiemin, ka kavēšanās radās gan personisku un profesionālu iemeslu dēļ, gan arī tādēļ, ka Jūsu ilgāks ceļojums atlika projekta uzstādīšanu vēl par mēnesi. Šīs likumsakarības lika mainīt uzņēmuma ražošanas procesu un pielāgot citu objektu termiņus.

Vēl minam, ka meistaram darba procesā ne vienmēr ir iespēja nekavējoties atbildēt uz ziņām, jo tajā laikā viņš strādā objektā vai darbnīcā. Tas nenozīmē, ka jautājumi vai problēmas tiek ignorētas – vienkārši atbildes dažkārt var aizkavēties.

Vēlamies arī uzsvērt, ka apgalvojumi par mūsu meistara profesionalitāti ir nepamatoti. Klients nav profesionālis šajā jomā, lai objektīvi vērtētu meistara darba kvalitāti, turklāt fakti liecina pretējo: visi klienta noteiktie uzdevumi tika paveikti, un nepieciešamās korekcijas tika veiktas nekavējoties, darbs tika pieņemts.

Pārsteidz fakts, ka darba nodošanas brīdī, kad viss tika kopīgi pārbaudīts un akceptēts, netika minētas būtiskas nepilnības. Turklāt pēc nodošanas Jūs lūdzāt pagarināt rēķina apmaksas termiņu par nedēļu, taču arī šajā laikā iebildes netika izteiktas, tikai rakstiski aprtiprinājāt vienošanos par gala samaksu un atlaidi. Ja nepilnības būtu bijušas būtiskas, tās noteikti varēja pamanīt un darīt mums zināmas uzreiz.

Par tējas atvilktni un skapja virām pirmo reizi uzzinājām tikai no šī publiskā ieraksta, tādēļ šobrīd mums ir grūti komentēt. Arī pēc sūdzības publicēšanas mēģinājām ar Jums sazināties, lai rastu risinājumu, taču diemžēl atbildi nesaņēmām.

Ņemot vērā visu iepriekš minēto, rodas sajūta, ka šīs sūdzības mērķis nav konstruktīva problēmu risināšana, bet gan publiska mūsu darba diskreditēšana. Mēs vienmēr esam gatavi sadarboties un risināt situācijas, taču tas ir iespējams tikai cieņpilnā un tiešā komunikācijā.

Ar cieņu,
SIA Lielvārdes Galdniecība
Administrācija

Cienījamais klient,

Mums ir patiesi žēl, ka izvēlējāties savas domas paust publiski, nevis tieši sazināties ar mums. Kopš projekta pabeigšanas ir pagājuši gandrīz divi mēneši, un tas rada jautājumu, kādēļ šādas pretenzijas netika izteiktas uzreiz pēc darbu nodošanas, īpaši ņemot vērā, ka projekta gaitā mēs kopīgi un rūpīgi pievērsāmies katrai detaļai - pēc Jūsu vēlmēm ieviesām papildu risinājumus.

Svarīgi uzsvērt, ka attēli, kas publicēti sudzibas.lv, tika uzņemti vēl darba procesa laikā, kad projekts nebija pabeigts. Pēc tam tika veikti labojumi atbilstoši Jūsu norādēm – tostarp virsmas nomaiņa uz frēzētu, kas estētiski ir pievilcīgāka. Tāpat tika pārveidotas skapīšu konstrukcijas, lai malas būtu līdz ar darba virsmu un vēl citas nianses. Šie papildu darbi prasīja gan laiku, kas pagarināja uzstādīšas termiņu, gan resursus, taču tika paveikti, lai nodrošinātu rezultātu atbilstoši Jūsu vēlmēm.

Atzīstam, ka projekta gaitā kavējām termiņu, par ko no sirds atvainojāmies un piedāvājām atlaidi, kuru pieņēmāt. Jāpiemin, ka kavēšanās radās gan personisku un profesionālu iemeslu dēļ, gan arī tādēļ, ka Jūsu ilgāks ceļojums atlika projekta uzstādīšanu vēl par mēnesi. Šīs likumsakarības lika mainīt uzņēmuma ražošanas procesu un pielāgot citu objektu termiņus.

Vēl minam, ka meistaram darba procesā ne vienmēr ir iespēja nekavējoties atbildēt uz ziņām, jo tajā laikā viņš strādā objektā vai darbnīcā. Tas nenozīmē, ka jautājumi vai problēmas tiek ignorētas – vienkārši atbildes dažkārt var aizkavēties.

Vēlamies arī uzsvērt, ka apgalvojumi par mūsu meistara profesionalitāti ir nepamatoti. Klients nav profesionālis šajā jomā, lai objektīvi vērtētu meistara darba kvalitāti, turklāt fakti liecina pretējo: visi klienta noteiktie uzdevumi tika paveikti, un nepieciešamās korekcijas tika veiktas nekavējoties, darbs tika pieņemts.

Pārsteidz fakts, ka darba nodošanas brīdī, kad viss tika kopīgi pārbaudīts un akceptēts, netika minētas būtiskas nepilnības. Turklāt pēc nodošanas Jūs lūdzāt pagarināt rēķina apmaksas termiņu par nedēļu, taču arī šajā laikā iebildes netika izteiktas, tikai rakstiski aprtiprinājāt vienošanos par gala samaksu un atlaidi. Ja nepilnības būtu bijušas būtiskas, tās noteikti varēja pamanīt un darīt mums zināmas uzreiz.

Par tējas atvilktni un skapja virām pirmo reizi uzzinājām tikai no šī publiskā ieraksta, tādēļ šobrīd mums ir grūti komentēt. Arī pēc sūdzības publicēšanas mēģinājām ar Jums sazināties, lai rastu risinājumu, taču diemžēl atbildi nesaņēmām.

Ņemot vērā visu iepriekš minēto, rodas sajūta, ka šīs sūdzības mērķis nav konstruktīva problēmu risināšana, bet gan publiska mūsu darba diskreditēšana. Mēs vienmēr esam gatavi sadarboties un risināt situācijas, taču tas ir iespējams tikai cieņpilnā un tiešā komunikācijā.

Ar cieņu,
SIA Lielvārdes Galdniecība
Administrācija

Artur_385 3 st atpakaļ

SIA "Lielvārdes Galdniecība",
Viss, kas ir rakstīts pirmajā manā publikācijā ir pilnīga patiesība un Jūs to ziniet.
1. Jūsu reklāmā tiek norādīts, ka mēbeļu izgatavošanas laiks ir 6-8 nedēļas. Avansa maksājums veikts 30.01.2024. Objekts nodots 01.07.2025.
Atbilstoši Jūsu reklāmai Jums bija jānodot Objekts marta beigās. Ar šiem termiņiem es biju rēķinājies, tāpēc aprīlī tik tiešām tika plānota prombūtne. Taču marta beigās Jūs pat nesākāt veikt montāžu. Atlaidi Jūs piedāvājāt sniegt jūnijā, pēc vairākkārtēju pretenziju izteikšanas par kavējumu, kad Objekta izpildes termiņi jau bija vairākkārtīgi pārsniegti, Atlaide (kas pat nesedza 2 mēnēšu komunālo maksājumu apmēru) nekādi nemaina faktu, ka Objekts tika nodots 01.07.
2. Jūs paši runājat sev pretī savā komentārā. Te Jūs norādiet, ka es kā pasūtītājs nevaru spriest par tehnisko izpildījumu, jo neesmu kompetents. Tad atkal, ka man bija pienākums Jums norādīt uz visiem trūkumiem pie Objekta pieņemšanas. Bet kā es to varēju izdarīt, es taču neesmu kompetemts Jūsuprāt?!
3. Galda virsmas stūra savienojums, kā arī norādīju iepriekš, tika pārtaisīts. Lai to panāktu mums bija jāizsaka vairākkārtējas pretenzijas, norādot uz Jūsu montāžas kļūdu. Jūs savukārt noliedzāt kļūdu un norādījāt, ka tam nav nekāda sakara ar kvalitāti, tās ir tikai mūsu prefernces vizuālajam izskatam. Materiāla savienojuma vieta, kuru ietekmē ekspluatācijas slodze un mitrums, Jūsuprāt tam ir tikai vizuāla nozīme. Tikai pēc tam, kad Jums tika stādīti priekšā galda virsmas ražotāja montāžas normatīvi!, Jūs piekritāt galda virsmu pārtaisīt. Vai tā ir profesionāla izpildītāja rīcība? Bildē galda virsma tāda, kādu Jūs bijāt gatavi nodot un uzskatījāt par galīgi izpildītu. Un pēc publikācijas Jūs uzdrošinieties pārmest man, ka bildes ir no darba procesa. Bet Jūs pats tādu rezulātu bijāt gatavs atstāt, ja es neizteiktu pretenziju. Līdz ar to kādi pārmetumi man var tikt izteikti? Tie skaidri liecina par Jūsu neieinteresētību sniegt kvalitatīvu pakalpojumu.
3. Montāžas laikā tika sabojāta krāsotā siena un griesti, kas būs jālabo mums pašiem. Par to tika norādīts pieņemot Objektu, taču nekādi kometāri, rīcība, lai to labotu no Jūsu puses nebiija.
4. Visas pārējās publikācijas bildes ir no Obketa, kādu Jūs nodevāt! Mēs necēlām pretenziju, jo ar savu rīcību Jūs jau pierādījāt savu neprofesionalitāti. Mēs vēlējāmies, lai beidzot pabeidzat Objektu, kā nu protat, un mēs atvadāmies no Jums.
5. Šīs publikācijas mērķis bija informēt sabiedrību un patērētājus par negatīvo pieredzi un sniegt patiesas tuvplāna bildes, kur redzama darbu izpildes kvalitāte.
6. Pēc publikācijas no Jums tika saņemtas privātas ziņas ar draudiem vērsties tiesā un Valsts datu inspekcijā, ja publikācija netiks dzēsta! Tāda iebiedēšana un ietekmēšana ir zem katras kritikas, kas pierāda Jūsu patieso darbu izpildes kvalitāti un attieksmi pret klientiem.
7. Šim komentāram klāt pievienoju vēl bildes no Objekta, kāds tas bija nodošanas brīdī un ir tagad vēl joprojām. Lai sabiedrība izdara secinājumus pati.

Artur_385 3 st atpakaļ

Papildus bildes ar pabeigta darba rezultātu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes