www.sudzibas.lv Letitelefoni.lv Pārkapjot visas ētikas normas

Open Mobile - Pārkapjot visas ētikas normas

Vēlējos uzrakstīt sūdzību par uzņēmumu SIA ,,Open Mobile'' Reg. Nr 40103763072, Jur.adrese Kr.Barona iela 60.23.07.2014.g iegādājos mobilo telefonu iphone 4S, bet š.g 10.jūlija veikalā,lai uzrakstītu prasījuma pieteikumu,jo garantijas laika ietvaros telefonā radās defekts,slēdzās arā un nestrādāja augšējā poga.Ierodoties šī veikala filiāle, lai uzrakstītu prasījuma pieteikumu, darbinieks man atbildēja, ka VIŅUuzņēmumā nepastav nekādi ; prasījuma pieteikumi vai klientu atteikuma tiesības, Darbinieks piedāvāja nodot uz servisu, Bet arī neizsniedzot nekādu servisa aktu vai pieņemšanas nodošanas aktu ,sakot tikai-,,Atstāj telefonu ,pēc divām dienam Tev atzvanīšu.'' Ar ko es nebiju apmierināta un viņa klātbūtnē piezvaniju uz paterētaju tiesību aizsardzības centru pajautāt vai man ir tiesības rakstīt prasījuma pieteikumu,tad no darbinieka bija tikai aizskarošas frāzes,lai es vācos aiz durvīm un tur sarunājos,jo redziet trauceju viņam strādāt,neskaitot to kā izņemot mani neviena cilvēka iekšā nebija,Bet ar šo viss tikai sākās, kad viņš iedzirdēja kā es no uztraukuma pargaju runāt Krieviski,darbinieks man pateica -,, KUR TU VISPĀR DZĪVO,iemācies normāli runāt latviešu valodā un tad nāc runat ar mani. Pat PTAC darbiniece parjautāja man vai darbinieks to pateica jūms,es atbildēju ka jā..Biju vienkārši šokā,protāms perfekti varbūt neapzinu LV valodu,bet neko preti neiebilstu ne valodai ne cilvēkiem,bet šis mani tā pazēmoja ka esmu te ieradusies kautkāda stulba krieviete.Talāk rīkojos pēc PTAC darbinieka norādijumiem,devos mājas pati izprintēt prasījuma pieteikumu, aizpildīju un velreiz devos pie telefona pardevēja, lai apstiprina ar zīmogu un parakstu,ierodotie šini filiālī darbinieks man pat neatvēra durvis,labi kā cilvēks bija izgajis arā un es tad tiku iekšā,tad darbinieks ieraugot mani ka es tiku iekša bija apbrinots, tad viņš paskatījas prasijuma pieteikumu,nometa papīrus uz galda un teica ,ka viņam ši papīri nav vajadzīgi un viņš neko neparakstīšot,lai es savacu papīrus un varu būt brīva.Vienu ekzemplāru es atstāju viņam otru paņēmu sev,un pateicu kā tā es to neatstāšu.Uzskatu ka šāda attieksme ir pretlikumīga un nepieļaujama-PIRMKĀRT tiku morāli aizskarta un pasūtīta talāk,OTRAMKĀRTĀM, jebkurā tirdzniecības vieta kur ir iegādāta elektroprece ir jābūt iespejai uzrakstīt prasījuma pieteikumu. Piekritu arī uz preci apmaiņu ar Piemaksu ,uz ko atkal dzirdeju darbinieka atbildi -neko mēs nemainīsim uz redzēšanos, Biju šoķēta,kā šādi cilvēki var strādāt tirdzniecībā,pārkapjot visas ētikas normas,ņemot vērā to ka esmu grūtniece pēdējā grūtniecības mēnesī,pārdevejs atļāvās šadi mani pazemot,kas arī pasliktināja manu veselības stāvokli,ņemot verā šādu stresa situāciju. Līdz ar to vēlos izteikt pretenziju pret uzņēmumu ,, Open mobile'', gan par ētikas pārkapumu,morālo aizkaršānu,protams velētos pieprasīt lai telefons tiktu apmainīts pat es piekrītu ar piemaksu uz citu marku, vai tiktu atgriezta nauda.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes