www.sudzibas.lv Lemon Gym Sūdzība par “Lemon Gym” pakalpojumu kvalitāti

Lemon Gym - Sūdzība par “Lemon Gym” pakalpojumu kvalitāti

Pavasarī piekritu paņemt divus abonementus Lemon Gym - sev un meitai. Līgums tika slēgts telefoniski, tātad attālināti. Diemžēl man nepaveicās un slimības dēļ klubu biju apmeklējusi tikai divas reizes - bezmaksas izmēģinājuma nodarbību un vienu nodarbību jau pie noslēgta līguma. Es saslimu, un sapratu, ka veselības pēc nespēšu apmeklēt klubu un arī prognozēt tiktāl veselības uzlabojumu, lai atsāktu sportot, es arī nevarēju paredzēt. Tamdēļ 2025. gada 23.augustā es uzrakstīju iesniegumu par līguma laušanu. Man piezvanīja no Lemon Gym un paskaidroja, ka vajag aizpildīt speciālo formu viņu mājas lapā līguma apturēšanai, ka brīvā iesnieguma forma neder. Mājas lapā es to nevarēju izdarīt, jo pārtraukt ar manis pieteikto datumu nevar, tikai mēnesi vēlāk. Tātad, naudiņa turpina " tecēt " un man krāsies parāds.Tas nozīmē nepamatotu maksājumu turpināšanu un mākslīgu parāda veidošanos!
Administrācijai no Lemon Gym arī minēju sarunā, ka esmu saslimusi pēc ērces koduma. Un nopietni. Un sportot nevaru. Mans meitas abonoments tika turpināts, izmantots un apmaksāts. Līdz šodienas rītam - 2025.gada 22.septembrim, kad ierodoties Akropoles Lemon Gymā konstatēja, ka viņa netiek iekšā,. Viņas profilā mistiski uzrādās parādi (profili mums saputroti konkrēti - e-pasti, telefoni, sarēķinātās naudas (mani "līguma laušanas "parādi") Zvanu, mēģinu risināt, stāstu...Bet man klausules galā negrib dzirdēt un saka, ka mana meita 5.septembrī zvanījusi un atteikusi līgumu pati. Es viņai saku -tā biju es, kas runāja par savu līgumu, ne meita! Man atcirta - vispār, ja meita pilngadīga, tad jūs esat vispēr trešā persona un nav ko te runāt... Jā, meita jau kļuvusi pilngadīga, saku viņai piezvani, apskaidro situācīju, jo mani "nedzird" ... Īsāk sakot situācīju neatrisinājām nekādi! Solīja meitai atzvanīt - neatzvanīja... Es brīdināju, ka pie tādas attieksmes jūs zaudēsiet vēl vienu klientu, izskatās, ka šai kompānijai VIENALGA...Meita zvanīja vairākārtīgi, tā arī neviens neatzvanīja un ņemot vērā piedzīvoto, mūsu ģimene vairs nevēlas izmantot “Lemon Gym” pakalpojumus. Ja es maksāju par pakalpojumu, man ir tiesības sagaidīt cieņpilnu un profesionālu attieksmi, kā arī korektu problēmu risināšanu gadījumos, kad rodas domstarpības. Šajā situācijā attieksme bija nevērīga, problēmas netika risinātas un klienta viedoklis netika uzklausīts.
Uzskatu, ka šāda rīcība ir nekorekta, neatbilst godīgas komercprakses principiem un rada patērētājiem nepamatotas saistības.

23.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 24.09.2025

Sveicināti!

Paldies par veltīto laiku. Vēlamies informēt, ka jautājums ar klientu ir veiksmīgi atrisināts viņa labā, un šobrīd klientam vairs nav nekādu neskaidrību vai pretenziju pret Lemon Gym.

Ceram, ka arī klients to varēs apstiprināt šeit, zem šīs publikācijas.

Paldies par sapratni!

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus