www.sudzibas.lv Lemon Gym Mēneša abonents

AtrisinātaLemon Gym - Mēneša abonents

Pa telefonu uzzvanīju operatoram, lai uzzinātu vai nav kāda atlaide un iegādāties abonentu uz mēnesi. Operators pateica, ka atlaižu pagaidām nekādu nav, lai pērku un noformēju abonentu mēnesim internetvietnē. Es katrreiz informēju, ar šai reizē operatoru, ka vēlos tikai uz mēnesī, jo nezinu vai nākošajā mēnesi turpināšu apmeklēt sporta zāli. Ja operators apstiprināja, ka lai pērku internetā. Iegādājos internetā, bet abonentu varēja interneta iegādāties tikai uz 2nedēļam. Samaksāju laimīga sportoju. Tad nesanāca aiziet. Vairāk kā pēc mēneša man uz epastu atnāk vēstule, ar rēķinu, lūdzu apmaksāt 29.99eur. Nekas nebija paskaidrots, kāpēc, jo vairāk kā mēnesi neapmeklēju sporta zāli. Zvanot operatoram, saņēmu informāciju, par to, ka es esot noslēgusi līgumu. Kaut gan pirms iegādājos internetā es skaidri izlasīju noteikumus, kā netiek slēgts nekāds ilgstoš līgums vai kad būtu jābrīdina, ka es neiešu uz zāli nākošajā mēnesi. Operators informēja, ka es noslēdzu līgumu, bet viņa noklausīšoties ierakstu par ko mēs vienojāmies. Operators atzvanīja un informēja, ka ka viņa nav informējusi mani, ja ikmēneša abonentu pērkot tu automātiski noslēdz līgumu un nenoteiktu laiku, kamēr neatsaki. Sanāk, riktīgs apčakarējiens, jo sanāk ka man tagad jāmaksā pa 2 mēnešiem. Kas ir 60eur. Viņi savu vainu neatzīst. Man vēl piedevām piestādīts rēķinu par pusmēnesi. Ja es iesniegšot slimības lapu, tad man nebūs jāmaksā. Kas tas par murgu.

27.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 28.04.2023

Sveiki,

Pateicamies par Jūsu ziņojumu. Mums ir ļoti žēl dzirdēt par Jūsu pieredzi.

Mūsu abonementu piedāvājumā ir 12 mēnešu abonementi ar atlaidi, kā arī beztermiņa abonementi. Beztermiņa abonementi ir spēkā uz nenoteiktu laiku (pielikumā ir bildes no mūsu mājaslapas) un var tikt pārtraukti klienta iniciatīvā, ar 30 dienu brīdinājuma periodu. Līguma laušanu var pieteikt gan klubā, gan rakstot mums uz e-pastu vai zvanot uz zvanu centru. Visu informāciju par beztermiņa abonementu termiņiem un laušanas nosacījumiem var atrast mūsu mājaslapā, kā arī to norāda līgums, kas tiek izsūtīts klientam, kad viņš vai viņa veic abonementa formēšanu mājaslapā. Nedz mājaslapā, nedz līgumā nav rakstīts ka mūsu abonementi ir uz 1 mēnesi vai 2 nedēļām.

Turklāt, ja klientam ir izsniegta ārsta izziņa, kurā norādīts konkrēts laiks, kad fiziskās aktivitātes nav iespējamas, mēs piedāvājam iesaldēt abonementu bez maksas. Līguma apturēšanas gadījumā, piemēram, slimības, atvaļinājuma, parāda vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ, pakalpojumu minimālais izmantošanas laiks tiek pagarināts par apturēto dienu skaitu.

Ja ir jebkādas neskaidrības attiecībā uz mūsu pakalpojumiem un līgumu nosacījumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni vai rakstot uz e-pastu - [email protected]. Mēs vienmēr esam gatavi palīdzēt un atbildēt uz Jūsu jautājumiem.

Ar cieņu,
Lemon Gym komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Aelita Nashs 28.04.2023

Kā Jūs paskaidrojiet to ka 15.03.2023 tika noslēgts līgums un kā abonentu vareja iegadaties tikai līdz 31.03.2023. Un ja operators paskaidroja, ka viss kārtībā. Ka ja gribēšu turpināt sportot tad jau no jauna mēneša. ? Un klusums meneesinun 15dienas un pēkšņi rēķins? Ja operators paskaidroja pirkuma brīdī ka saprot mani ka nevēlos ilgstošu līgumu.?

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 28.04.2023

Labdien,

Pateicamies par Jūsu ziņu un saprotam Jūsu bažas. Atsaucoties uz Jūsu norādījumu par abonementa pirmo maksājumu, vēlamies precizēt, ka, ja abonements tiek noformēts mēneša vidū, piemēram, kā minēts Jūsu ziņā par datuma 15.03.2023, tad rēķins tiek piestādīts par tekošo mēnesi tikai par aktīvajām dienām, bet nākamajā mēnesī tiek aprēķināts pilns mēnesis.

Attiecībā uz Jūsu konkrētiem jautājumiem, diemžēl, Jūs nesniedzāt precīzus datus par sevi, līdz ar to mēs nevaram sniegt konkrētu atbildi. Lai saņemtu precīzu atbildi, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected] vai zvanot uz zvanu centru +371 27275757.

Ar cieņu,
Lemon Gym komanda

Komentāri (3)

A Aelita Nashs 28.04.2023

Kāpēc tad man lika maksāt līdz 14.04.2023? Ja ka Jūs minat, man būtu jāmaksā par tekošo mēnesi? Ja saruna ar operatoru es atkārtoju,ka nevēlos vairakt turpināt iet uz zāli aprīlī?

L Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 28.04.2023

Labdien,

Pateicamies par Jūsu ziņu!

Ņemot vērā Jūsu iepriekš minēto informāciju, Jūs noformējāt abonementu 15. martā ar velmi saņemt pakalpojumu uz vienu mēnesi (30 dienas), kā arī veicāt pirmo apmaksu par divām nedēļām. Spriežot pēc šīs informācija, kuru Jūs sniedzāt, veidojās atbilde, ka otrais maksājums ir par atlikušo periodu no 30 dienām, tātad par periodu līdz 14. aprīlim.
Kā arī, Jūs minat ka Jums tika piestādīts rēķins par 2 mēnešiem – 60 EUR, kas nesakrīt ar turpmāk rakstīto informāciju no Jūsu puses uz doto brīdi.

Lai saņemtu precīzu atbildi, lūdzu, sazinieties ar mums.

Ar cieņu,
Lemon Gym komanda

A Aelita Nashs 28.04.2023

Varbūt vajag izlasīt līdz galam.pec tam bija precizējums. Kā iegādājos no 15.03.lidz 30.03. Un zvanīju operatoram,kas maldinaja mani kā pakalpojuma pircēju.. man uz e-pastu atnāca rēķins par visu aprīlī 29.99eur +ja atsaku tikai aprīlī abonentu,tad man vēl.jasamaksā 29.99 par maiju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes