www.sudzibas.lv Lemon Gym Krāpšana, briesmīgs serviss

Lemon Gym - Krāpšana, briesmīgs serviss

Bija noslēgts gada abonements ar "Lemon gym". Abonementam izbeidzoties, bez nekādas iepriekšējas ziņas vai atgādinājuma tika noslēgts beztermiņa līgums ar lielāku mēneša maksu nekā iepriekš.
Lai lauztu šo mistikski noslēgto "jauno" līgumu, jābrīdina 30 dienas iepriekš, kas nozīmē, ka tagad jāveic apmaksa par teju posotru mēnesi, neizmantojot šo klubu.
Pat ja juridiski viņiem bija šādas tiesības noslēgt šo jaunu līgumu iepriekš nepabrīdinot, tomēr tas daudz ko izsaka par šī uzņēmuma politiku attiecībā pret saviem klientiem, un vispārējo klientu atbalsta līmeni šajā uzņēmumā. Paskatoties daudzas citas šāda veida sūdzības, uzreiz var saprast, ka šī jau viņiem ir atstrādāta shēma.
Iesaku turēties pa gabalu no šīs iestādes!:)

21.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 21.03.2024

Sveicināti, Artūr!

Pateicamies par Jūsu saziņu. Mēs vēlamies piedāvāt profesionālu un precīzu atbildi uz Jūsu sūdzību.

Mēs sūtam e-pastus un īsziņas klientiem, kam līguma minimālais izmantošanas termiņš iet uz beigām, lai painformētu, ka termiņš iet uz beigām un piedāvātu jauno abonementu ar atlaidi. Parasti tas notiek 2-3 nedēļas pirms abonementa termiņa beigām un ziņas saņem visi klienti izņemot tos, kuri kāda brīdī saņemot no mums e-pastu atteicās no Lemon Gym vēstuļu saņemšanas vai nav devuši piekrišanu sūtīt Jums marketinga piedāvājumus.

Tajā dienā, kad Jums beidzās atlaide un stājās spēkā standarta mēneša maksa, Jums uz e-pastu bija atnākusi galvenā informācija par jauno beztermiņa abonementu. Ja Jūs sazinātos ar mums par līguma laušanu tajā pašā dienā, tad līguma laušana notiktu pēc 30 dienām, nevis par pusotru mēnesi.

Jūsu līgums ir noslēgts ar minimālo izmantošanas termiņu, kas ir noteikts uz konkrētu laika periodu, parasti uz 12 mēnešiem. Šajā periodā Jums tika piešķirta cena ar atlaidi. Tomēr, pēc atlaides perioda beigām, līguma nosacījumi paredz, ka stājas spēkā standarta cena, kas tika piedāvāta līguma noslēgšanas brīdī.

Mēs vēlamies norādīt, ka Jūsu līguma pirmajā lapā ir skaidri minēts šāds nosacījums:

"Ja Klients līdz Minimālā pakalpojumu izmantošanas termiņa beigām nav rakstiski informējis par abonementa (līguma) izbeigšanu, Līgums tiek pagarināts automātiski un ir spēkā uz nenoteiktu laiku. Vairāk informācijas skat. Vispārīgo līguma noteikumu 6. sadaļā (tostarp par Pakalpojuma sniedzēja tiesībām grozīt Pakalpojumu sniegšanas un (vai) Līguma izpildes nosacījumus)."

Turklāt, atbilstoši līguma punktam 6.3.1., līguma izbeigšanas gadījumā Jums ir jāinformē mūsu uzņēmums ne vēlāk kā 14 dienas pirms izbeigšanas datuma:

"6.3.1. Izvēloties līgumu ar 9 vai 12 mēnešus minimālo darbības termiņu, Klients Līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju var izbeigt brīdinot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas pirms Klienta vēstulē norādītā Līguma izbeigšanas datuma."

Saskaņā ar šiem noteikumiem, Jums bija iespēja izbeigt līgumu, ja Jūs nevēlējāties pagarināt to uz beztermiņa periodu. Jums vien vienkārši bija jāinformē mūs par Jūsu vēlmi.

Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]

Komentāri (1)

S SancSanc 04.04.2024

Lūdzu vēršieties pie PTAC ar šo sūdzību, jo vairāk šīs sūdzības būs pret Lemon Gym, jo nopietnāk sāks izskatīt Lemon Gym darbību un līgumus.

Un kopš kura laika Lemon Gym raksta sms - tas tāds pēdējā laika jaunums! Pirms tam sūtījāt epastus uz SPAM kasti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes