Latvijas Propāna Gāze - Gāzes baloni

Gāzi balonos pasūtījām pie Latvija Propāna Gāzes, bet tā kā dēļ viena balona pie mums braukt viņiem nav izdevīgi, tad pa telefonu viņi teica -
ja jūs mums pasūtītu uzreiz divus balonus, tad mēs brauktu
viens balons mums jau bija!

nopērciet no mums vienu balonu papildus un tad mēs pie jums brauksim!
labi, nopirkām no LPG vienu balonu, kuru mums personīgi nevajadzēja.
Pienāk piegādes diena, atved, paši uzstāda. Pieslēdza, čekus izsniedza, balonu pārdeva, naudu iekasēja.

Pienāk nākošā piegādes reize, tas pats, atved, uzstāda, pieslēdz, pārbauda tipa, palaiž, bet nu smaka nāk tāda paprāva.

Pienāk vēl nākošā piegādes reize. Ņem pilnos balonus un dodas uz attiecīgo telpu, uz glancētām flīzēm balonus nenolikt, tātad sanāk 4 balonus attiecīgajā telpā novietojot nav vairs vietas, a darbiniekam tik resns vēders, ka diametrā aptuveni pie metra un līdz ar to vairs nepagriezties un grūti viņam.

Gribējām ko palikt apakšā zem baloniem, jo tie izrādās visi apakšā ir sarūsējuši un no rūsas māla flīzes bojājas, tas ir paliek nenotīrāmi pleķi.

Darbinies ar resno vēderu grozās un griežās un netiek ne pa labi, ne pa kreisi un jau tā kā uzbļauj, vai tad mēs paši varētu te tikt garām. Protams, ka jā, mēs tak neesam vainīgi, ka viņam ir tik resns vēderiņš un to vēl ar humoru pasniedzam, kaut šis jau uzbļāva mums.
Saliekam apakšā kartonu zem gāzes baloniem un šis pieslēdz, tipa pārbauda, saņem samaksu un prom.

Bet pēc stundas visiem mājā jau galva reibst un smaka tāda, ka pa visiem 3 stāviem iet un pat ar vēdināšanu nevar izvēdināt. Ejam skatīties. Aizdedzinot šķiltavas liesma atlido ar attālumu pie 5 cm un tad pierimst. Domājām ar šķiltavām varbūt kas ne tā, ejam ārā svaigā gaisā pārbaudīt, nē, nekāda liesma nekur nelec prom.

Tātad pamatīga gāzes noplūde kā reiz pievienojuma vietā. Ir piektdienas vakars un viņu telefoni nestrādā, tik paziņo- zvaniet darba dienās darba laikā, bet ko darīt avārijas gadījumā, tad nav pilnīgi nekādas norādes! Toties ir autoatbildētājs, uzrunājam un atstājam tel.

Pienāk pirmdiena, zvana, kas īsti notiek. Izstāstam visu. Noskaidros, atzvanīs. Atzvana un skaidro-
Jums tur nevarēja pieslēgt, jo jūsu telpa nav saskaņā ar noteikumiem.

2-i jautājumi-
Ja nav saskaņā ar noteikumiem, tad kāpēc jau pie pirmās reizes neviens to neteica un vispār tad pievienoja?
Kāds sakars tam, ka telpa (pat, ja tas tā būtu) neatbilst noteikumiem ar to, cik kvalitatīvi tika pievienots balons?

3ais jautājums-
Kāpēc, kad mūsu cilvēks pārvienoja šo te balonu, tad vairs tādas noplūdes nebija un kāpēc pirmajās reizēs arī noplūde tik spēcīga nebija?

Labi, viņi it kā saprot, ka jā, telpa jau nu nevar traucēt pievienot kvalitatīvi vai slikti. Paiet dienas, zvanām, lai pasūtītu. Uzgaidiet, mēs jums atzvanīsim.
Atzvana, ziniet, mēs jums nepiegādāsim vairs, tāpēc, ka jums telpas nav saskaņā ar noteikumiem.
Uz jautājumu kas tieši, paskaidrot neviens neko nevar.

Tas jau nekas, ka tā ir tikai gāzes katla telpa un vairāk nekas cits un viss ir pieņemts ekspluatācijā saskaņā ar noteikumiem.

Labi, sakam, daram tā, mums bija pretenzijas par darbu, tad svītrojam to darbu nost un pieņemam tikai mantu. No ieejas durvīm paņemsiet tukšos gāzes balonus, bet pilnos pie durvīm noliksiet.
Nē mēs nevaram tādu atbildību uzņemties. Pirmo atbildību nes gāzes piegādātājs.
Nu bet mēs parakstīsimies par to, ka Jūs nepieslēdzat, ka pieslēdzam tikai mēs paši, tātad atbildība zūd par pieslēgumu, paliek tikai par balonu pašu un balona defektiem, ja tādi ir.
Nē, mēs tādu atbildību nevaram uzņemties, a ja nu kas ar balonu?!

Nu tad tādu atbildību jūs jau nesat attiecībā pret visiem klientiem, ne tikai mums!
Nē mēs nevaram.
Tā tā saruna nenonāk ne pie kāda rezultāta, klausās, klausās. Saku nu izdomājiet. Labi, atzvanīšot. Pienāk jau dienas beigas, zvana nav.
Zvanam paši, - nē mēs jums nepiegādāsim tomēr.

PRASĀM, LAI TAD SAVĀC BALONU UN ATGRIEŽ NAUDU!

Nē, mēs tā nevaram! Tātad pārdeva balonu uz 3 reizēm, kurš tuvu pie 20 Ls maksā un tagad dari ko gribi ar viņu, tikai mums ta viņu nevajadzēja.

Labi, savienošot ar menedžeri, jo viņa redz pati lemt nevarot, to varot menedžeris.
Menedžere, tāda pavecāka kundzīte iedomīgi paziņo, ka viņa neko nezinot un nevarot atbildēt par 500 darbiniekiem. Esot mums jāraksta rakstiski.
Kad prasam, kāpēc pārdeva mums balonu un tagad negrib apkalpot pēc 3 reizes un negrib arī atgriezt naudu par nevajadzīgo balonu, šī atbild, ka viņa mums neko neesot pārdevusi.

Tātad viņa pārstāv sevi personīgi un savu dzīvoklīti jeb kompāniju ??

Viņa sarunu neesot dzirdējusi, nezinot kas ko esot teicis, balonus viņi atpakaļ neņemot, lieciet ss sludinājumu un pārdodiet, ja jums nevajag!!

Rakstiet šī saka! Bet, lai atvestu un pasūtītu balonu, no mums gan neko rakstisku neprasīja! Fiksi atveda un fiksi iekasēja naudu. Tagad, lai saņemtu atpakaļ naudu- rakstiet !!

Nu labi, nu tad mēs te arī rakstām!!!

Tātad saņem pakalpojumu, indējies nost un vēl nolaid austiņas un ciet klusu. Nedod Dievs kas nepatiks un ko teiksi, tā uzreiz dabūsi pretsitienu un sapratīsi kā ir jāuzvedas! Ir jāindējas nost un jācer, ka nekas neeksplodēs. Un jācer, ka nākošajā reizē pievienos drošāk.

Izdariet secinājumus paši !!

L

Komentāri (1)

J janis 27.11.2011

Tāds pat bardaks kā citos lielkantoros! Izsit sev tīkamus MK noteikumus un to aizsegā dzīvo ierastajā lielmanībā! Nebāz pirkstus degunā-vari saņemt strāvas triecienu! Apgūstiet tehnisko minimumu un ignorējiet muļķības. Profesionālais kretīnisms nav mazāk bīstams kā amatieriskais, bet aizvainojošāks gan!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes