www.sudzibas.lv Latvijas Onkoloģijas centrs Negatīva attieksme no reģistratores darbinieces

Latvijas Onkoloģijas Centrs - Negatīva attieksme no reģistratores darbinieces

Es biju ļoti pārsteigta, ka pajautāju reģistrācijas darbiniecei 1. Stāvā pie d1 ieejas/izejas, par kafijas automātu, atbildi saņēmu skaļā neapmierinātā tonī, kādēļ viņai to jautaju, viņa vēl nebija iesākusi savu darba laiku, bija ārpus savas darba zonas, bet sabļāva kādēļ es ar šādu jautājumu viņu traucēju. Ļoti netaktiski no darbinieces puses.
Rīta noskāņojums, protams bija sabojāts.
Vajadzētu tomēr izvērtēt darbinieka attieksmi pret pacientu jebkurā darba jomā.

28.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Good Intentions 29.09.2025

Tiešām kāds sakars ar kafijas automātu tāpat kā norītai bankas kartei ar apsardzes firmu. Kāds bija jautājums un kādā tonī uzdots?

5 5B nodaļas paciente 29.09.2025

Jautājumu uzdevu pieklājīgā tonī.
Nebiju rīkojusies ar šādiem automātiem,laipni pajautāju darbiniecei...bet nu nezināju, ka tas ir kāds noziegums...Turpmāk būšu uzmanīgāka lai kādu"nabadzīti" neaizvainotu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus