LV RU

AtrisinātaLatvijas kredītņēmēju palīdzības programma - Slikts serviss

Netērējiet laiku, ļoti slikts serviss un neprofesionāla klientu apkalpošana. Solīja pārkreditēt saistības, bet beigās tomēr atteica un nepaskaidroja iemeslus, neskatoties uz to, ka nekādos parādnieku reģistros nebiju, bija stabili un pietiekoši ienākumi un arī nebija kavētas nekādas maksājuma saistības. Tika solīts arī sazināties noteiktā laikā, bet, protams, neviens nesazinājās, zvanot menedžerim, netika atbildēts un atzvanīts. Tikai zvanot uz centrālo biroja telefonu, kāds vispār atbildēja. Galīgi iesācēji un neprofesionāļi, kur neievēro pat elementārus klientu apkalpošanas standartus.

Atbilde no LKPP.LV 03.12.2020

Labdien, A. Godātais klient,

Mēs neatrodam nevienu ierakstu mūsu klientu datu bāzē, kas saturētu Jūsu norādīto e-pastu sūdzības.lv portālā. Arī pēdējā laikā neesam saņēmuši nevienu rakstisku vai verbālu sūdzību. Esam saņēmuši tikai labus un siltus vārdus no Latvijas kredītņēmējiem, kuriem ik dienu mūsu speciālistu komanda neatlaidīgi cenšas sniegt palīdzību.

Ja tiek atteikta palīdzība, tas nozīmē, ka aizdevējiem ir savi iekšējie procesuālie iemesli kāpēc tiek noraidīts kredītu apvienošanas process. Diemžēl, aizdevēji konkrētus iemeslus nekad nemin, jo tas ir komercnoslēpums. Saskaņā ar mūsu iekšējo procedūru, katru 3. mēnesi mēs atkārtoti sazināmies ar kredītņēmēju un mēģinām atkārtoti sniegt palīdzību cerībā, ka kredītņēmējam un/vai aizdevējam jebkādā pozitīvā veidā ir mainījusies situācija.

Mūsu speciālistiem ir obligāts pienākums sazināties ar kredītņēmējiem arī negatīva lēmuma rezultātā. Bez tam, ikviens kredītņēmējs negatīva lēmuma gadījumā papildus saņem SMS īsziņu, kur tiek minēts par lēmumu un, ka pozitīvu iezīmju gadījumā 3 mēnešu laikā sazināsimies atkārtoti.

SIA "Latvijas kredītņēmēju palīdzības programma" ir 2017. gadā Latvijā dibināts uzņēmums. Uzņēmums ir licencēts kredītu starpnieks (licences numurs KS-15). Ik dienu telefoniski, caur mājas lapu www.lkpp.lv un e-pasta veidā tiek sasniegti un uzrunāti no 100 līdz pat 200 kredītņēmējiem dienā. Ik dienu, neatlaidīgi cīnoties par kredītņēmēju interesēm, mums izdodas sniegt palīdzību vidēji 45 cilvēkiem dienā, kas nav mazs skaits. Mēs uzturam personīgu kontaktu no kredītu apvienošanas procesa sākuma līdz pat beigām.

Lūdzam ar mums sazināties [slēpt]@lkpp.lv vai +371 24882424, lai varam atrisināt šo situāciju un sniegt Jums maksimāli daudz informācijas. Gaidām no Jums ziņu un paldies, ka vērsāties pie mums!

Patiesā Cieņā,
lkpp.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta kroniz 03.12.2020

Uzņēmums atzina savu kļūdu klientu apkalpošanā, solīja laboties un atvainojās par sagādātajām neērtībām. Pakalpojums tika atteikts objektīvu iemeslu dēļ.

K

Komentāri (5)

K kukumurk 03.12.2020

Tāpēc ka no tevis nebija ko paņemt.
Labāk priecājies, ka nesniedza "palīdzību".

Par velti siers ir tikai peļu slazdā.

Labdien, A. Godātais klient,

Mēs neatrodam nevienu ierakstu mūsu klientu datu bāzē, kas saturētu Jūsu norādīto e-pastu sūdzības.lv portālā. Arī pēdējā laikā neesam saņēmuši nevienu rakstisku vai verbālu sūdzību. Esam saņēmuši tikai labus un siltus vārdus no Latvijas kredītņēmējiem, kuriem ik dienu mūsu speciālistu komanda neatlaidīgi cenšas sniegt palīdzību.

Ja tiek atteikta palīdzība, tas nozīmē, ka aizdevējiem ir savi iekšējie procesuālie iemesli kāpēc tiek noraidīts kredītu apvienošanas process. Diemžēl, aizdevēji konkrētus iemeslus nekad nemin, jo tas ir komercnoslēpums. Saskaņā ar mūsu iekšējo procedūru, katru 3. mēnesi mēs atkārtoti sazināmies ar kredītņēmēju un mēģinām atkārtoti sniegt palīdzību cerībā, ka kredītņēmējam un/vai aizdevējam jebkādā pozitīvā veidā ir mainījusies situācija.

Mūsu speciālistiem ir obligāts pienākums sazināties ar kredītņēmējiem arī negatīva lēmuma rezultātā. Bez tam, ikviens kredītņēmējs negatīva lēmuma gadījumā papildus saņem SMS īsziņu, kur tiek minēts par lēmumu un, ka pozitīvu iezīmju gadījumā 3 mēnešu laikā sazināsimies atkārtoti.

SIA "Latvijas kredītņēmēju palīdzības programma" ir 2017. gadā Latvijā dibināts uzņēmums. Uzņēmums ir licencēts kredītu starpnieks (licences numurs KS-15). Ik dienu telefoniski, caur mājas lapu www.lkpp.lv un e-pasta veidā tiek sasniegti un uzrunāti no 100 līdz pat 200 kredītņēmējiem dienā. Ik dienu, neatlaidīgi cīnoties par kredītņēmēju interesēm, mums izdodas sniegt palīdzību vidēji 45 cilvēkiem dienā, kas nav mazs skaits. Mēs uzturam personīgu kontaktu no kredītu apvienošanas procesa sākuma līdz pat beigām.

Lūdzam ar mums sazināties [slēpt]@lkpp.lv vai +371 24 88 24 24, lai varam atrisināt šo situāciju un sniegt Jums maksimāli daudz informācijas. Gaidām no Jums ziņu un paldies, ka vērsāties pie mums!

Patiesā Cieņā,
lkpp.lv

Sūdzība ir veiksmīgi atrisināta.

Patiesā Cieņā,
lkpp.lv

Informācijai:

Ja tiek atteikta palīdzība, tas nozīmē, ka aizdevējiem ir savi iekšējie procesuālie iemesli kāpēc tiek noraidīts kredītu apvienošanas process. Diemžēl, aizdevēji konkrētus iemeslus nemin, jo tas ir komercnoslēpums. Saskaņā ar mūsu iekšējo procedūru, katru 3. mēnesi mēs atkārtoti sazināmies ar kredītņēmēju un mēģinām atkārtoti sniegt palīdzību cerībā, ka kredītņēmējam un/vai aizdevējam jebkādā pozitīvā veidā ir mainījusies situācija.

Mūsu speciālistiem ir obligāts pienākums sazināties ar kredītņēmējiem arī negatīva lēmuma rezultātā. Bez tam, ikviens kredītņēmējs negatīva lēmuma gadījumā automātiski saņem SMS īsziņu, kur tiek minēts par lēmumu un, ka pozitīvu iezīmju gadījumā 3 mēnešu laikā sazināsimies atkārtoti līdz kredītu apvienošanas process tiks realizēts.

SIA "Latvijas kredītņēmēju palīdzības programma" ir 2017. gadā Latvijā dibināts uzņēmums. Uzņēmums ir licencēts kredītu starpnieks (licences numurs KS-15). Ik dienu telefoniski, caur mājas lapu un e-pasta veidā tiek sasniegti un uzrunāti no 100 līdz pat 200 kredītņēmējiem dienā. Ik dienu, neatlaidīgi cīnoties par kredītņēmēju interesēm, mums izdodas sniegt palīdzību vidēji 45 cilvēkiem dienā, kas nav mazs skaits. Mēs uzturam personīgu kontaktu no kredītu apvienošanas procesa sākuma līdz pat beigām.

Patiesā Cieņā,
lkpp.lv

P Prot 09.01.2021

Lkpp. Ļoti labs serviss. Viņu darbinieks ar mani sazinājās telefoniski. Acīmredzot viņiem ir pieejama datu bāze, kurā bija atrodams, ka es godīgi ikmēnesi maksāju minimālos maksājumus un pagarinājumus vismaz 5 dažādām ātro kredītu sabiedrībām, kurām ir katrai savs atmaksas datums. Tas protams lieki sarežģīja izdevumu plānošanu. Tika piedāvāts kredītus apvienot vienā, ar man izdevīgu ikmēneša atmaksas datumu un turklāt tika atrasts kredītdevējs, kuram procentu maksājums ir mazāks. Es personīgi varu tikai pateikties liktenim par to ,ka nokļuvu šīs sabiedrības redzeslokā. Varu teikt vienīgi vislabāko par ar mani kontaktējušos darbinieku izpratni manā situācijā un atbildības sajūtu.
Šis nav apmaksāts komentārs. Man nav nekādu radu vai draugu būšanas. Nebaidos nosaukt savu īsto vārdu, uzvārdu un telefonu . Lūdzu :
Armands Zālītis. 27823761

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes